Het was nog een aardig gepruts, door de vele hoeken. Na het lassen goed in de primer gezet en daarna dik in de strijk-/spuitkit. De 21 staat nu in de garage om eens goed te kunnen drogen. Past nét.
Blijf het verbazingwekkend vinden wat mensen al niet kunnen doen met een lasapparaat en wat plaatstaal.
Btw, hoeveel mm dik ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dorpels ?? 223, - ex. BTW per stuk ja.... en dan heb je nog niet eens die hoek bij het achterportier van het achterscherm......
Enne... knutselen kan leuk zijn, soms frusterend. Vooral als je iets uit moet zoeken wat een ander verkloot heeft. (elektr. bedrading/aansturing ruitmechanisme 5 GT Turbo)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Komende zaterdag wil ik de bak vervangen. Ik twijfel of ik ook de koppeling zal doen, die werkt nl. nog goed. Aftermarket is niet te koop, de dealer wel, voor 200,- excl. btw. Ik denk dus dat ik die koppeling dus maar laat zitten. Wel ff nakijken, mocht het er niet goed uitzien, dan kan ik altijd nog dat ding vervangen.
Op dit moment heb ik als enige optie de dealer: revisiekoppeling of een nieuwe. 196 cq 225 excl. BTW (compleet). Voor dat geld zijn er vast nog andere opties.
Martijn schreef:Komende zaterdag wil ik de bak vervangen. Ik twijfel of ik ook de koppeling zal doen, die werkt nl. nog goed. Aftermarket is niet te koop, de dealer wel, voor 200,- excl. btw. Ik denk dus dat ik die koppeling dus maar laat zitten. Wel ff nakijken, mocht het er niet goed uitzien, dan kan ik altijd nog dat ding vervangen.
Of zijn er nog andere goede/goedkopere adressen?
aftermarket is wel te koop van valeo.
Dit is het nr als ik me niet vrgis : 801229
Dan ga ik Lasaulec nog eens bellen, nu ik dit nummer heb.
-edit- Gevonden, in een lijstje van Valeo. Lasaulec gaat nu aan het zoeken. Kan ook niet geruild worden, qua prijs lijkt het hetzelfde als de dealer te worden.
Is het onderdeel tussen de verschillende fases 21T uitwisselbaar?