Ik ga kijken met een monteur/man die behoorlijk wat kennis van auto's heeft dus dat moet goedkomen.Tim_Coupe schreef:Ding toch gekocht? Nu hopen dat het wat is...

Ik ga kijken met een monteur/man die behoorlijk wat kennis van auto's heeft dus dat moet goedkomen.Tim_Coupe schreef:Ding toch gekocht? Nu hopen dat het wat is...
kan je me pm sturen met info?sieger everts schreef:Ik weet nog een mooie clio 16v tekoop voor weinag
en dan neem je die van mij niet mee???Geert schreef:de stickers zijn super, had ze al bij mark opgehaald toen ik samen met egbert kwam kijken naar de clio 16v.
neeMartijn Kool schreef:en dan neem je die van mij niet mee???Geert schreef:de stickers zijn super, had ze al bij mark opgehaald toen ik samen met egbert kwam kijken naar de clio 16v.
geloof dat er vanavond een willi in onderdelen in de regen staat danGeert schreef:neeMartijn Kool schreef:en dan neem je die van mij niet mee???Geert schreef:de stickers zijn super, had ze al bij mark opgehaald toen ik samen met egbert kwam kijken naar de clio 16v.
reserveTim_Coupe schreef:Die heb ik nu niet meer nodig he
jammer he dat ik de ruimte niet van jou huurMartijn Kool schreef:geloof dat er vanavond een willi in onderdelen in de regen staat danGeert schreef:neeMartijn Kool schreef:en dan neem je die van mij niet mee???Geert schreef:de stickers zijn super, had ze al bij mark opgehaald toen ik samen met egbert kwam kijken naar de clio 16v.
mja, je hebt wel mijn gereedschap nodig om hem verder te slopen of in elkaar te zetten. plus alle onderdelen die eraf zijn liggen wel op mijn ruimte, die kunnen ook in de auto hoorGeert schreef:jammer he dat ik de ruimte niet van jou huurMartijn Kool schreef:geloof dat er vanavond een willi in onderdelen in de regen staat danGeert schreef:neeMartijn Kool schreef:en dan neem je die van mij niet mee???Geert schreef:de stickers zijn super, had ze al bij mark opgehaald toen ik samen met egbert kwam kijken naar de clio 16v.
ok.mark 5t schreef:on topic aub heren?