Even voorstellen Powerspeed, 5 GT Turbo

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Tim
Car: E36 M3

Op zandvoort heb je niets te vertellen als je schade hebt helaas... Je verlies nemen en door.
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

:dSb: lekker dan.... En dan nog niet eens bij je komen om zich te erontschuldigen ?? Lekker. (N)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Powerspeed
Contacteer:

Tim_Coupe schreef:Op zandvoort heb je niets te vertellen als je schade hebt helaas... Je verlies nemen en door.
Ja zo is het het is ieder voor zich :lol:

No hard feelings :( :( '

Dat hij rondjes had gereden op het parkeer terein had ik ook al gehoord. :lol: :lol:

Probeer een nieuw shirt er onder te zetten als ik er een te pakken kan krijgen en de dorpel te richten en dan gewoon weer gaan. :worship:

Foto"s komen nog er waren wel weer fotografen ik heb ook iemand gesproken die mogelijk de crash op video had de beste man reed achter mij en zijn bijrijder was aan het filmen.

HIJ VOND HET EEN WAANZIN ACTIE gelukkig zat hij er niet bij met zijn Peugeot 206 gti 8) 8)
Steven
Car: M536

Tim_Coupe schreef:
Steven schreef:Ik sla ook nog even over, volgende week maar weer.
Leugenaar!
Shht :D

Ik reed rond kwart voor 1 die kant op, zag net op de andere kant van de A208 Powerspeed rijden.

Was zeker geen hoogtoerige honda met zwarte wielen? Das Marsnel van het honda civic-forum, zover ik weet rijd ie altijd behoorlijk netjes.
Zag em vandaag iig rijden met zo te horen een 160pk vti blok.

Kep de M+S bandjes nog ff flink afgebeerd, toch viel het me op dat een E325 op slicks niet sneller was. :D
Powerspeed
Contacteer:

Het was rood en een Honda volgens mij niet bijzonders >-)
Kleur wielen ?
Tja een mens kan zich ook een keer vergissen (N)
Steven(stk)

Steven schreef:
Ik reed rond kwart voor 1 die kant op, zag net op de andere kant van de A208 Powerspeed rijden.

Was zeker geen hoogtoerige honda met zwarte wielen? Das Marsnel van het honda civic-forum, zover ik weet rijd ie altijd behoorlijk netjes.
Zag em vandaag iig rijden met zo te horen een 160pk vti blok.

Kep de M+S bandjes nog ff flink afgebeerd, toch viel het me op dat een E325 op slicks niet sneller was. :D
rijd je mee op zandvoort ri die bocht zonder naam, opeens een willi met twee witte helmpjes in de spiegel, he das stevie :P

@powerspeed, zonde van je schade man (N)
Steven
Car: M536

Ah jullie waren dat natuurlijk met die zwarte wielen, heb ik niet gezwaaid?

We zijn ook wel een soort muppets in de auto :D
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Ik kan me wel een rode Honda Civic herinneren tijdens de vrijrijden dagen, de keren dat ik 'm zag reed ie als een debiel, zowel op als naast het ciruit.

Kwam 'm eerst tegen op het circuit zelf, ik liep op 'm in en bij het uitkomen van de Tarzanbocht gaf ie duidelijk gas bij om me er niet voorbij te laten, bij de Gerlachbocht zat ik 'm wat op te duwen met als plan om na de Hugenholzbocht er voorbij te gaan, echter ging ie op de rem staan bij het insturen van de Hugenholz en kwam z'n kont om zetten, daar ging ie er hard vanaf en rolde daarna weer terug de baan op.. ik kon nog netjes remmen om er omheen te sturen, net als Tim die op dat moment achter mij reed..

De vrijrijdendag op 13 December 2008 kwam ik 'm weer tegen op de paddock, daar stond ie als een debiel in de achteruit rondjes te draaien..

Nu ik dit verhaal zo lees snap ik niet dat ze die kerel nog toelaten op CPZ.. het moet toch wel een keer duidelijk zijn dat je niet met een auto om kan gaan (S)

Hopen dat de schade een beetje meevalt en wees blij dat je 'm op de baan hebt gehouden.. je treft 't wel hoor.. 2x achter elkaar schade :~
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Bij zulke idioten, opwachten als die de baan af komt en hem vol met je helm voor zijn kanus rammen (0)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tim

Daar moet je je handen inderdaad niet aan bezeren :P
Powerspeed
Contacteer:

[quote="Ronald1916V"]Ik kan me wel een rode Honda Civic herinneren tijdens de vrijrijden dagen, de keren dat ik 'm zag reed ie als een debiel, zowel op als naast het ciruit.

Oke bedankt voor de reactie (Y)

Heb de deur een paar flinke klappen gegeven en de dorpel moet ik nog even een beetje rechter krijgen zodat de shirt er een beetje knap onder kan.
Moet nog een rechter shirt op de kop tikken en ik heb nog geen respons op mijn advertentie bij de club :( :( gevraagd rechter shirt phase2.

Ik zal eerst maar weer gaan rijden en nog even wachten met hem netter te maken :p
De deur zat tegen de binnenkant van de rolbeugel aan dus zat flink in elkaar :evil: :evil:
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Luco/Alpine-racer schreef:Bij zulke idioten, opwachten als die de baan af komt en hem vol met je helm voor zijn kanus rammen (0)
Dat zou zonde zijn van de helm.. met die gedeukte deur kun je ook goed slingeren :D
mark 5t
Contacteer:

@ powerspeed
is je K van het toetsenbord defect?:p

je bedoelt skirt denk ik ?
dat zijn de verbreders van de schermen en dorpels van een gtt.

pech van je schade trouwens :@
Powerspeed
Contacteer:

mark 5t schreef:pech van je schade trouwens :@
Ja je hebt gelijk :smoke:
Ik heb mogelijk een andere skirt, deze moet per post komen. :lol:

AS ZATERDAG 31/1 VRIJ RIJDEN

NO FEAR
Tim

Nu de rechterkant? :D

Succes met de nieuwe s(h)(k)irt en hou hem zaterdag wel heel ;) We zien de foto's wel verschijnen!
Powerspeed
Contacteer:

Zaterdag 31/1 Vrij Rijden zandvoort 11:00/14:00

Ik ben er helaas niet bij i.v.m. nek blessure. :@ :@
Jammer Jammer maar overgehouden van de vorige vrij rijden :smoke:

Voor diegene welke wel gaan succes en maak er een leuke dag van !
let op voor kamikaze piloten :worship: :worship:
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

foto's van de schade?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Powerspeed
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:foto's van de schade?

Had verwacht dat er door een hof fotograaf foto's gemaakt waren
er waren wel foto's maar toen was hij heel. :foto:
Inmiddels een paar klappen gegeven dus het ergste is er al uit 8)
Zal wel foto's maken maar weet ze niet hoe te posten :foto:
Powerspeed
Contacteer:

Powerspeed schreef:
Wouter de Wit schreef:foto's van de schade?
Nou het gaat weer een beetje , eindelijk een rechter skirt gevonden viel wel tegen helemaal geen reacties van club leden op mijn advertentie gevraagd skirt. :@ :@ :@

Heb wel een leuke sloperij gevonden in zwolle

De Mars bv.

Goed geholpen veel onderdelen. (Y) (Y) (Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Powerspeed schreef:viel wel tegen helemaal geen reacties van club leden op mijn advertentie gevraagd skirt. :@ :@ :@
Komt denk ik doordat de meeste leden die een GTT hebben zelf geen reserve hebben liggen. En als ze een reserve hebben liggen, houden ze em voor zichzelf omdat nieuwe duur zat zijn.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Powerspeed
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:
Powerspeed schreef:viel wel tegen helemaal geen reacties van club leden op mijn advertentie gevraagd skirt. :@ :@ :@
Komt denk ik doordat de meeste leden die een GTT hebben zelf geen reserve hebben liggen. En als ze een reserve hebben liggen, houden ze em voor zichzelf omdat nieuwe duur zat zijn.

Begrijpelijk maar ze hadden toch wel een hind kunnen geven :lol: :lol: ]
De sloperij mars heeft ook nog r5 gtt een staan met rolkooi diverse delen o.a caraburator was er af rest compleet(zonder stoelen)

Verder waren ze bezig met een echte 5 turbo voor de race
(Y) (Y)
Martijn Kool

Powerspeed schreef:
Wouter de Wit schreef:

Begrijpelijk maar ze hadden toch wel een hind kunnen geven :lol: :lol: ]
De sloperij mars heeft ook nog r5 gtt een staan met rolkooi diverse delen o.a caraburator was er af rest compleet(zonder stoelen)

Verder waren ze bezig met een echte 5 turbo voor de race
(Y) (Y)
die gt met kooi staat te koop volgens mij.. zit wel een beetje roet aan wat ik zo kon zien :)

aardige kerel daar bij de mars. hij heeft mij ook een aantal keer goed geholpen :)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Plaats reactie