Hallo allemaal,
Welke versnellingsbak kan zonder problemen onder een GTT blok gemonteerd worden?
Heb me laten wijs maken dat ik er nu eentje onder liggen heb van een clio maar naar mijn mening lijkt me dat niet de ideale keuze.
Hopelijk kan iemand me hier meer info over geven van wat kan en niet kan en wat ideaal is en/of niet.
Alvast bedankt.
Welke versnellingsbak
Daar wringt het schoentje nu net vind ik. Persoonlijk vind ik de verhoudingen veel te kort. Als ik eens een sprintje wil aantrekken dan wil ik eens door kunnen trekken. Voor ik het weet zit ik telkens tot dik in de 7000 toeren bijgevolg dat ik veel te vlug moet schakelen.Tim_Coupe schreef:Je zit alleen met de verhoudingen die anders zijn.
Ik zou dus een bak willen hebben met iets langere verhoudingen maar weet begot niet welke de meest ideale gaat zijn. Vandaar mijn vraag.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ga hier eens goed zoeken op het forum, dit is al vaker besproken.Koochy schreef: Ik zou dus een bak willen hebben met iets langere verhoudingen maar weet begot niet welke de meest ideale gaat zijn. Vandaar mijn vraag.
verder zou je Reinier "cannonballman" eens kunnen contacten. Hij is degene die alles weet van de versnellingsbakken.
7000 toeren met een GTT lijkt mij ook wat overdreven. Dan ben ik iig al lang over mn max koppel en vermogen heen
Project: GTT Blue Sport
Dan scheelt er iets met mijn toerentellerTom schreef:7000??lijkt me wat overmoedig en bovendien compleet nutteloos. De bak die eronder hoort is de standaard bak

Rij ook niet meer met een standaard GTT maar door het feit dat ik zo hoge toerentallen haal wil ik ook van bak wisselen.
Autosnelweg is echt niet te doen, dat ding schreeuwt het dan uit van de toeren

Zal dan eens verder zoeken en eventueel contact opnemen met de persoon in kwestie. BedanktGerald schreef:Ga hier eens goed zoeken op het forum, dit is al vaker besproken.Koochy schreef: Ik zou dus een bak willen hebben met iets langere verhoudingen maar weet begot niet welke de meest ideale gaat zijn. Vandaar mijn vraag.
verder zou je Reinier "cannonballman" eens kunnen contacten. Hij is degene die alles weet van de versnellingsbakken.
7000 toeren met een GTT lijkt mij ook wat overdreven. Dan ben ik iig al lang over mn max koppel en vermogen heenMoet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet of een GTT die toeren wel kan draaien.

JB 3 014 is een standaard gtt bak
die moet je nemen
heeft de langste overbrengingsverhouding van al die bakken.
als?????? je nu een clio bak hebt wat mij sterk lijkt
want die heeft een
mechanische telleraandrijving en een gtt een elektrische.
er zijn mensen die dit ombouwen maar dan moet je echt verstand van bakken monteren hebben.
verder kan je natuurlijk heel veel doen met je banden maat.
stap bijvoorbeeld eens over op 195-45-15 of als je goedkoop wilt 195-50-15 deze slijten echter wel ietsjes aan in de binnenste wielkasten.
hopelijk kan je hier wat mee.
die moet je nemen
als?????? je nu een clio bak hebt wat mij sterk lijkt

er zijn mensen die dit ombouwen maar dan moet je echt verstand van bakken monteren hebben.
stap bijvoorbeeld eens over op 195-45-15 of als je goedkoop wilt 195-50-15 deze slijten echter wel ietsjes aan in de binnenste wielkasten.
Dat van die teller aandrijving is juist want de snelheidsmeter is inderdaad niet aangesloten omwille van het feit dat die anders zijn. Wel handig voor als de politie mij tegen houd en zou vragen; "jonge heer, weet u wel hoe hard u reed"? Als ik dan zeg; "ik weet het niet" lieg ik nog nietmark 5t schreef:JB 3 014 is een standaard gtt bak
die moet je nemen
als?????? je nu een clio bak hebt wat mij sterk lijktwant die heeft een

Anyway, dan zal ik moeten uitkijken voor terug een originele gtt bak al zijn deze nu ook niet op elke hoek van de straat te vinden
Alvast bedankt
-
- Moderator
- Car: MB
Maar strafbaar ben je wel met die niet werkende teller want zo oud zijn die GTT ook weer niet. Hoe ben je er eigenlijk bij gekomen om deze bak te monteren / laten plaatsen? Of zo gekocht?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Heb deze zo gekocht maar heb altijd al problemen gehad met de cinq.
De bedoeling was om het als hobby auto te gebruiken en stilletjes aan alles te renoveren en vervangen, maar door omstandigheden is het mijn daily car geworden.
De bedoeling was om het als hobby auto te gebruiken en stilletjes aan alles te renoveren en vervangen, maar door omstandigheden is het mijn daily car geworden.
-
- Moderator
- Car: MB
Hij bedoeld ook deze bak waarschijnlijk. Of gewoon deze verkopen en een andere scoren.
Andere leuke optie is een gare GTT kopen met bak. Deze laten reviseren en de GTT in onderdelen weg doen.
Andere leuke optie is een gare GTT kopen met bak. Deze laten reviseren en de GTT in onderdelen weg doen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
wat voor code staat er op het plaatje bovenop je bak?
APK gaat ook een probleem worden zonder km teller.
en een gtt bak is heus nog wel ergens hier te vinden hoor.
plaats een advertentie met gezocht.
suc 6
APK gaat ook een probleem worden zonder km teller.
en een gtt bak is heus nog wel ergens hier te vinden hoor.
plaats een advertentie met gezocht.
suc 6
-
- Contacteer: