Gemeen hoorSteven schreef:Ach een auto met benzine door de olie hoef ik ook niet te hebben

Steven schreef:Ach een auto met benzine door de olie hoef ik ook niet te hebben
Ding staat al enige weken op MP, alleen zal die hem er wel opnieuw op gezet hebben.Christiaan schreef:Ph1 met Ph2 front?! Schade auto lijkt me. Kan me niet voorstellen dat je voor de lol een ph2 front erop klust. Want dat is een duur geintje.
http://link.marktplaats.nl/223229609
Edit: Hij staat pas een paar uur op marktplaats en hij staat alweer in het register. Scherp Pat
Juni/Juli is pas de II gekomen.Wouter de Wit schreef:Hoe komen jullie erbij dat het een phase I is dan?
Had de phase 2 standaard xenon dan? (Volgens AutoWeek's Carbase wel...) Best bijzonder voor een supermini uit 2001 vind ik.Adinsx schreef:Koplampen (geen xenon)
Kon ik ehm daarom niet vinden dan??Christiaan schreef:Dat was een 182 toch? Heb die test toevallig laatst nog maar eens zitten kijken
Maarelmotheelk (Eric) schreef:En maar 24.000 euro... Terwijl er tweedehands denk ik voor die prijs amper RSsen te vinden zijn!
Als ik 24.000 euro hier had liggen wist ik het wel.Prachtige kleur hoor trouwens!
Zoek maar eens naar een nieuwe auto die onder de 7 seconden naar de 100 gaat. Dan is er geen 1 auto die ook maar enigszinds aan die prijs komt. Geef een seconde toe - max 8 dus - en de keuze voor minder dan 26.000 euro blijft nog beperkt tot een Colt, 500 of Mito...Abel schreef:Maar
Ik weet nog wel een Clio III RS voor €17.000, valt opzich ook wel meeelmotheelk (Eric) schreef:En maar 24.000 euro... Terwijl er tweedehands denk ik voor die prijs amper RSsen te vinden zijn!
Als ik 24.000 euro hier had liggen wist ik het wel.Prachtige kleur hoor trouwens!