hey allemaal,
ik heb een cliotje 1.2 8 klepper en ik wil der een 16V/williams moterkap op doen, maar ik zit nu met iets als ik een 16V moterkap op doe moet ik dan ook de voorschermen en bumpers doen omdat de voorschermen breder zijn...
ik hoor het graag
clio 1.2 andere moterkap
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nee past erzo op!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Motorkap past in 1x, zonder verder problemen.
Project: GTT Blue Sport

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
ok bedankt!
owja heb ik nog een vraagje,
ik heb willaims velgen gekocht zaterdag maar hoeveel mm kan ik nog zakken voor met verlagen? 195/50/15 zijn de banden
Mvg Rick
owja heb ik nog een vraagje,
ik heb willaims velgen gekocht zaterdag maar hoeveel mm kan ik nog zakken voor met verlagen? 195/50/15 zijn de banden
Mvg Rick
Eerst 195/45 eromheen en dan kun je nog wel een centimeter of 3 a 4 zakken, denk ik. Ligt er een beetje aan wat voor banden je neemt. Ik weet dat een vriend van me zijn RT'tje 4 cm verlaagd had. Zag er echt strak uit!
-
Wouter de Wit schreef:ik wil voorstellen dat je die speedline velgen aan mij geeft, en zelf lekker opzoek gaat naar andere
zo mooi zijn ze ook weer niet

-
- Über-Spammer
Je gaat poedercoaten of spuiten, niet allebei neem ik aan. 

3.5 cm kun je dan echt wel zakken idd 

-
ik bedoel je verf eraf hale met coaten of hoe dat ook heet zodat je geen blaren krijgt of dat de verf er af gaatJean-Paul-S schreef:Je gaat poedercoaten of spuiten, niet allebei neem ik aan.

of zal dat niet nodig zijn?
-
precies dat woord zocht ik Zandstralen
had al in me oren gehoort op me werk dat ik zo'n 200 euro moet rekenen zowiezo en dan komt het spuiten er nog bij, had mischien nog beter nieuwe kunnen kopen

had al in me oren gehoort op me werk dat ik zo'n 200 euro moet rekenen zowiezo en dan komt het spuiten er nog bij, had mischien nog beter nieuwe kunnen kopen

-
das best duur! kan ik beter dit doen he
aangezien dat ik maar 18 jaar ben en pas leer voor 2de monteur en geen rijbewijs heb

aangezien dat ik maar 18 jaar ben en pas leer voor 2de monteur en geen rijbewijs heb

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mijn clio stond op 16v dempers (-30 mm), en dan nog eens -40 mm veren. Ging nog steeds goed.Merijn schreef:Eerst 195/45 eromheen en dan kun je nog wel een centimeter of 3 a 4 zakken, denk ik. Ligt er een beetje aan wat voor banden je neemt. Ik weet dat een vriend van me zijn RT'tje 4 cm verlaagd had. Zag er echt strak uit!

Lager dan dat moet je niet gaan zonder problemen met je schermen te krijgen.
Edit: 195/45/15 banden heb je dan wel nodig.

Project: GTT Blue Sport
-
ok bedankt allemaal!