JP'S Marlboro Clio, Cliogane, Clio trophy, Espace, MegIII RS

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Mooi! ik zie dat de winterstalling voor mijn 5 bijna af is :D
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Jean-Paul-S
Über-Spammer

hehe, dus je komt vanaf vrijdag helpen met de put graven :D
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Kan je de buren niet vragen (0)
Steven
Car: M536

Schiet lekker op JPS, echt mooi hok!

Wouter zout maar op, moet ik helpen graven? Roep maar 8)
Haas
Car: Megane RS

Jean-Paul-S schreef:Dit is de donor voor de cup clio. Hij is al redelijk kaal, na een halve dag sleutelen is alles er wel gedemonteerd :)

[img]http://img379.imageshack.us/img379/6864/dsc00142cd5.jpg[/img]
mat van t dash er al uit? Of is dat een andere? :P
Ik ben zondag weer in maastricht, alleen wel druk bezig. Nog ff een keer afspreken?

Wat betreft die put... Steven, als jij graaft, kan ik m mooi gaan gebruiken :P
Steven

Right, ik doe het ook uit eigenbelang hoor :D
Jean-Paul-S
Über-Spammer

HEHE,

morgen komt de container! pap komt maandag helpen dus ik denk dattie in een week eruit is. Hopelijk hebben we geen last van grondwater, anders duurt het langer. Ik denk dat als je van Beverwijk af moet komen, dat de put er ver uitligt :p Al is 4,5m lang 1.30 breed en 2 diep toch wel veel :~

Haas,

ik heb even geen gaatje om naar de box te gaan, zaterdag komt ook de dakdekker nog. Zondag weet ik de planning niet, maar daar kom ik op terug.

Als die put klaar is komt eerst de auto van Kim erop, daar is het druklager rot van en de motorsteunen staan op scheuren (0)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

RS ruilen tegen Williams :p
Steven schreef:Right, ik doe het ook uit eigenbelang hoor :D
He Hallo het is mijn winterstalling!
Steven

Staat je naam erop dan?

JP, misschien dat ik me zondag nog verveel :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer

haha,

nou als je je echt zou vervelen ben je welkom. Vlaai en koffie is dan uiteraard geregeld. Vandaag hebben we de oude vloer eruitgesloopt. We hadden daar wel zo'n sloophamer van 18kg voor nodig, met dat apparaat duurde het 4 uur om de vloer eruit te hameren :p Kim heeft er nog ergens een actiefilmpje van :~

Morgen gaan we eerst wat puin wegbrengen, en erna beginnen we maar met graven :D
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

wegbrengen?

Over het hek heen kieperen bij de buren :D ze gaan toch weg?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

De put is uitgegraven, en toch maar even vergunning aangevraagd om hem te mogen maken:~

Als we de constructieberekening begin van de week krijgen kunnen we alvast beginnen met fundamenten storten en metselen :p

oja woutah, de buren vertrekken vannacht :D Buurmans deed evenlang over het peilen van vloeistoffen als bij mij de voorkant demonteren om een lamp te vervangen 8)
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Eej JP,

Hehe toch een mooie put :wink: (Y)
Wel jammer dat die leuke buren van je vertrekken (N) :lol:
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

het gaat mij meer om het buurmeisje :D

gaat ie ook?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Daan2D schreef:Eej JP,

Hehe toch een mooie put :wink: (Y)
Wel jammer dat die leuke buren van je vertrekken (N) :lol:
ach jah, ik mis ze niet echt. Al doe ik toch mijn best om zo min mogelijk overlast te veroorzaken. De straat is schoongemaakt na het graafavontuur en verder houden we ons gewoon rustig. Vandaag heb ik de definitieve tekening gekregen, en wellicht krijg ik maandag de berekening van de put. Dan zou het nog net voor de kerst ingediend kunnen worden. Dan begin ik alvast (0) Heb je de uitlaat al eronder hangen?
WouterW Posted: Fri Dec 19, 2008 6:32 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

het gaat mij meer om het buurmeisje

gaat ie ook?

Dat buurmeisje heeft een vriendje+scooter. Hij heeft altijd dezelfde chasin trui aan, dus als jij er nu 2 koopt dan ben je 2x zo cool 8)
Tim
Car: E36 M3

Wouter, een scooter binkie kan je wel aan toch? Gooi gewoon je haar los en koop 2 van die chasin truien... Die dingen stralen seks uit hoor ik net van JP ;) :P
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Update verbouwing:

Vloer van de smeerput is gestort, grote entreepui voor de aanbouw gekocht, ex Rabobank pui met originele Rabobank klinken :D Ik kreeg alleen de pinautomaat niet mee :~

Update auto's:

weer een paar mm stof op de andere stoflagen, een hoop plaatdelen voor de Williams gekocht, en de laguna heeft weer een nieuwe apk (L)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Niet alleen op Zandvoort, maar ook op de openbare weg blijven die Beamers niet van je af.

Ik stond aan een T-splitsing te wachten aan het stoplicht terwijl een e36 mijn weg indraait en hem even 180 graden omslipt. vervolgens parkeert ze hem in de achterkant van mijn Laguna:( Boink (U) Ze is eerst over een vluchtheuvel +dikke paal heen moeten vliegen, haar dorpel stond dan ook +-20 cm naar binnen. Weer een beamer total loss. Komende week maar naar het schadeherstelbedrijf brengen om te laten maken.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Jean-Paul-S schreef:Update verbouwing:

Vloer van de smeerput is gestort, grote entreepui voor de aanbouw gekocht, ex Rabobank pui met originele Rabobank klinken :D Ik kreeg alleen de pinautomaat niet mee :~

Update auto's:

weer een paar mm stof op de andere stoflagen, een hoop plaatdelen voor de Williams gekocht, en de laguna heeft weer een nieuwe apk (L)
Dat wens ik ook nog wel eens, een pinautomaat in de schuur.. dat is soms wel eens nodig met een Renault op de brug :beer:

Jammer van de schade overigens |: , hopelijk heb je naam en adresgegevens en kun je het goed afhandelen (Y)
Geert
Contacteer:

Update auto's:

heb jij die zijschermen en achterklep opgehaald?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Geert schreef:

Update auto's:

heb jij die zijschermen en achterklep opgehaald?
Ja :) Die zijn om mijn williams te restaureren :)
Geert
Contacteer:

ik had wel oren naar de achterklep maar hij verkocht niks los.
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Ik leg het allemaal weg voor de williams, heb al redelijk veel bijelkaar, en binnenkort komt nog een partij delen binnen. Hoop in 2010 of 2011 te kunnen beginnen :p
Dat wens ik ook nog wel eens, een pinautomaat in de schuur.. dat is soms wel eens nodig met een Renault op de brug

Jammer van de schade overigens , hopelijk heb je naam en adresgegevens en kun je het goed afhandelen
Ja die pinautomaat wilde ik ook :D

dat schadegeval komt wel goed, we hebben netjes papieren ingevuld etc, dus daar vertrouw ik op.
KimRS

update! het nieuwe optrekje van de buren is bijna klaar (N)

[img]http://img80.imageshack.us/img80/9356/s5001759gi6.jpg[/img]

Toen JP en mijn pa met het storten begonnen waren ze niet thuis jammer genoeg, ik had gehoopt dat de buurvrouw vrijwillig op de bodem zou gaan liggen :lol:
zo ligt het er nu bij (beton zonder buurvrouw), het is volgens de heren iets te koud om de profielen te zetten voor het metselwerk......als je het mij vraagt hebben ze gewoon geen zin..... :p

[img]http://img114.imageshack.us/img114/6523/s5001877jr6.jpg[/img]
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Het is te koud ja :D

De Laguna staat ook al bij het schade herstelbedrijf. Hopelijk is hij een beetje snel en stofvrij gespoten.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

gat is precies groot genoeg voor de buurvrouw + buurman :grin: :grin:

wat daar overblijft adopteer ik wel 8)

Wanneer is de garage-warming party??? Of wordt et de Landgraaf Dungeon :bang:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

work in progres! (Y) , wat is er met de Lag?
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Daar is een Beamer naar binnen gereden (0) Hij staat al bij de hersteller, dus dat komt wel goed. De beamer is over een vluchtheuvel+paal geknald, en aan de andere kant van de vluchtheuvel stond ik :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer

De Laguna is inmiddels alweer een tijdje klaar, met goede hulp van verzekering en schadeherstel bedrijf (Y) (Y)

De smeerput is nu halverwege qua metselwerk. Komend weekend even een bekisting maken voor de vloer boven de onderdeelvakken te storten, en dan kunnen we de definitieve afwerkpunten klaarmaken voordat de vloer erinkomt. :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

ik zal ff komen kijken
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Heb de werkhandschoenen al klaarliggen voor je :D Daan komt ook nog langs ergens in de avond, ben je er dan ook?
DennisT
Moderator

Burenruzie? :P
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Nja ruzie, ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik dacht dat zo'n mensen betaald kregen om op tv zo te doen, maar blijkbaar doen ze het ook zonder geld en tv (N)

Ze proberen alle bouwactiviteiten te dwarsbomen, werken iedereen in de straat tegen, maken ongewild foto's van mij terwijl ik aan het werk ben (wie weet sta ik wel in een macho mannenblad :D maargoed), bellen politie als de hond van de buren blaft, bellen milieu politie als de overbuurman puin in een container gooit en keep on goin.

Tegen ons praten ze niet meer omdat Kim tijdens hun vakantievertrek vroeg of ze wellicht de plantjes water moest geven. Door die vraag waren ze zo geshockeerd dat ze hadden besloten om nooit meer tegen ons te praten (N) Dat vertelde de politie ons een keer toen ze hier op bezoek waren :D

Maarja, huis van hun staat gelukkig te koop (maar wel te duur), dus de intentie om te verkassen is er in elk geval. Ik heb wel te doen met de nieuwe buren van hun (0)
DennisT
Moderator

:lol: :lol: :lol: Gelukkig dus dat die tokkies gaan verhuizen!!!

Hoe sommige mensen er bij komen om zo te doen weet niemand, maar gelukkig dat de politie dat ook altijd wel weet en er dan meestal ook niet al te serieus op reagert ;)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Ja, ik vind het best allemaal. Er zijn veel voorvallen geweest maar niet echt iets voor op dit forum. Ik doe gewoon mijn ding en zorg dat alles afkomt hier, de garage gaat zowieso even voorop, zodat we daar zometeen alle andere spullen van de verbouwing in kwijt kunnen.
Plaats reactie