Hoi,
Wij zijn michael & heidi, woonachtig in Veenendaal.
Wij hebben onze VW Bora TDI ingeruild op een Twingo 1.2 Helios zwart.
21 januari mogen we hem ophalen!
Vriendelijke groeten,
[img]http://www.twingoforum.nl/forum/viewtop ... f=47&t=579[/img]
Even voorstellen: mug !
Laatst gewijzigd door Mug op za 7 feb 2009 9:59, 1 keer totaal gewijzigd.
tja, waarom!
Ik krijg een vrij luxe auto van de zaak, een ford focus titanium station met alles erop en eraan.
dan is een bora tdi wel erg duur om "voor erbij " te houden.
en daarbij is diesel niet echt meer een optie vooral een grote auto krijg je aan de straatstenen niet meer kwijt. afschrijving in drie jaar is 8000 euro.
Dus ik moest wel. Nu heb ik ontzettend veel zin in het twingo-tje!!!
Ik ben begonnen met een seat arosa ('01)te verbouwen, daarna een peugeot 206 2.0 GTI ('01)en toen de bora ('00), heb boraclubholland opgericht, maar opgezegd omdat ik er geen tijd meer voor had en niemand wilde het overnemen. Ik blijf liever lid van een forum dan er een te maken en bijhouden hahahaha.
Nu is de twingo aan de beurt, heb een beetje zitten struinen op het net voor onderdelen en dergelijke, maar is voor de twingo vrij moeilijk te vinden.
Maar dat zal ve goed komen, heb wel een idee hoe hij moet worden vrij clean!!!!
Groeten!
Ik krijg een vrij luxe auto van de zaak, een ford focus titanium station met alles erop en eraan.
dan is een bora tdi wel erg duur om "voor erbij " te houden.
en daarbij is diesel niet echt meer een optie vooral een grote auto krijg je aan de straatstenen niet meer kwijt. afschrijving in drie jaar is 8000 euro.
Dus ik moest wel. Nu heb ik ontzettend veel zin in het twingo-tje!!!
Ik ben begonnen met een seat arosa ('01)te verbouwen, daarna een peugeot 206 2.0 GTI ('01)en toen de bora ('00), heb boraclubholland opgericht, maar opgezegd omdat ik er geen tijd meer voor had en niemand wilde het overnemen. Ik blijf liever lid van een forum dan er een te maken en bijhouden hahahaha.
Nu is de twingo aan de beurt, heb een beetje zitten struinen op het net voor onderdelen en dergelijke, maar is voor de twingo vrij moeilijk te vinden.
Maar dat zal ve goed komen, heb wel een idee hoe hij moet worden vrij clean!!!!
Groeten!
ah, ja dan is een kleine auto wel zo fijn. helemaal met een grote er naast.
Maak er iets leuk van, en het zal je verbazen wat je qua uiterlijk nog met een twingo kunt.
is het een gewone 1.2 of is het een 16V?
Suc6 hier op het forum. Het is een grote, active behulpzame tool.
Maak er iets leuk van, en het zal je verbazen wat je qua uiterlijk nog met een twingo kunt.
is het een gewone 1.2 of is het een 16V?
Suc6 hier op het forum. Het is een grote, active behulpzame tool.

Bedankt, gaat wel goed komen denk ik!
groeten
groeten
Er is opzich wel genoeg te krijgen voor een twingo hoor, maar je moet idd wel ff zoeken ja.
Succes met je projekt!
Succes met je projekt!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...