Het RTC Register forum is leesbaar voor iedereen.
Helaas is posten, etc gereserveerd voor leden only.

Sorry, but only users granted special access can reply to posts in this forum.
Updaten kan (vooralsnog) alleen de moderator voor dit topic.Adinsx schreef:Help..
Ik kan het register niet updaten![]()
![]()
De EDIT knop is verdwenen
Koop een Twingo RS, daar zijn er minder van, ik heb nog wel even de ruimte...Patrick.B schreef:ik hoop dat ze de mensen die met de registers zijn begonnen deze gewoon kunnen laten bij houden. Dit gaat namelijk sneller en je kan meer richten op een bepaald type.
Ik merk nu al dat je het er behoorlijk druk mee kan hebben.
Is niet helemaal de waarheid wat jij zegt, tenzij de eigenaar zelf die foto's op het internet plaatst.Patrick.B schreef:Even een opmerking naar de mods.
Ik zou het fijn vind als er dingen in registers worden aangepast door jullie dat ik hiervan op de hoogte word gesteld. Liever zou ik hebben dat er een pm naar mij toe komt met verzoek of ik het 1 en ander kan of wil aanpassen. Er word een hoop tijd in register gestop qua info en juistheid. Ik vind dan ook dat niet alles zomaar weggehaald mag en kan worden.
Ik snap dat bepaalde info gevoelig ligt als het jou auto betreft. Echter is dit allemaal info wat ik van inet afpluk en dus openbare info. Ook de foto's zijn van internet afgeplukt.
Dus volgende keer graag een pmtje of zo.
alvast bedankt
eensChris schreef:
Verdere ophef hierover lijkt me zonde van de tijd.
nu ben ik 200 % voor.Jean-Paul-S schreef:Nou dan, zoals ik al gezegd heb afschermen voor niet leden, posten en lezenTenzij hij hier natuurlijk lid is.
ja dat snap ik. Maar de gene die deze site online heeft gezet is iemand van hier. Dus nogmaals ik hoop dat hij zich hier meld en toelichting wilt geven.paulvanrooij schreef:nu ben je 200% te laat