dakraam

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Sicco
Contacteer:

hallo
ik weet niet of ik hier in het goede forum zit,
maar ik ben laatst het dakraampje van mn cio 16v verloren op de snelweg. ik had em nog niet zo lang en waarschijnlijk heeft ie niet goed vastgezeten ofzo.
maar nu was mijn vraag of hier nog iemand is die zo'n raampje in de aanbieding heeft;) want ik kan ze verder niet zo goed vinden op internet.
het is een electrisch kanteldakje. mn clio is van 92 en volgensmij moet het dakraam er al vanaf fabriek ingezeten hebben.

alvast bedankt :)
groetjes sicco
Steven
Car: M536

Voordat een of andere regelaar hier de boel dicht gooit dat het een advertentie moet worden in RTC-markt:

Watvoor merk was het dakje? Kijk ff overal, staat meestal ook in de plastic rand etc. als het nou een Hollandia / Webasto is, dan kun je em misschien laten fixxen. Moet je alleen ff een type zien te achterhalen en dan ff contact opnemen met http://www.webasto.nl/
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Maak anders eens een foto?! Misschien dat ik nog een origineel dakraam (renault) heb liggen, beloven kan ik het even niet. Wanneer het origineel Renault is zou je dezelfde schakelaar moeten hebben waarmee je ook de zijruiten bedient.
Sicco
Contacteer:

ik heb een advertentie bij rtc markt geplaatst en daar heb ik ook een foto bij gezet. een merknaam heb ik tot dusver niet kunnen vinden. wel twee code's die staan ook in de advertentie.
Sicco
Contacteer:

de schakelaar is trouwens precies het zelfde als die waar je de zij ramen mee bediend
Riël
Über-Spammer

Reed ik laatst over de snelweg, klettert me een dakraam op mijn motorkap.

Kopuh? :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie