Aangezien ik het gisteren even helemaal gehad had met de drukte van de kerstdagen enz. en de 16V alweer 2 weken stil staat met een defecte versnellingsbak... heb ik de Clio gisteren even de sporen gegeven over wat landweggetjes in de mist en wat foto's gemaakt met de telefoon
inderdaad, eigenlijk zou je er nog een afstandsbedieninkje bij moeten hebben dan, ik had vaak dat ik de camera bewoog tijdens het indrukken van de knop
Paul1916v schreef:inderdaad, eigenlijk zou je er nog een afstandsbedieninkje bij moeten hebben dan, ik had vaak dat ik de camera bewoog tijdens het indrukken van de knop
Valt wel mee, wilde ff testen wat de resultaten zijn met B&W. En de restultaten zijn wel erg gaaf vind ik. Maar zal niet al mijn foto's zo gaan maken hoor, weest gerust
Overigens heb ik hem ook even in kleur nabewerkt. Op zich ook niet verkeerd, maar zwart/wit spreekt wel meer.
Op zich is de foto zonder nabewerking niet heel speciaal. Het is vaak gewoon een mooie hoek vinden en schieten. Echter het nabewerken (wat ik overigens ook pas net doe, is veelal spelen met lagen, om zo wat meer effect te creeëren.)
Jep, vaak zijn foto's van een SRL camera (vind ik) wat wazig en vaal van kleur. Als je met photoshop de kleuren wat bewerkt en wat met de scherpte doet wordt het zoals die foto.
Even voor mij, ga je dan handmatig het rood oid iets omhoog zetten kijken wat het beste resultaat geeft, of laat je cs2 automagische kleuren instellen en aanpassen?
Op de achtergrond overigens de oorzaak van de spierpijn die ik nu heb 2x 3uur schaatsen was wat te veel van het goede voor de spieren in onderrug en knieholten
Ik moet photoshop ook eens wat meer gaan gebruiken zeg(tu) Als ik de verschillen zo zie scheelt het enorm inderdaad...
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90