Bij de mijne zit er zelfs een 41aH Bosch S3 accu in. Zolang hij start, vind ik het prima. Ik heb ook nog een 60aH accu uit m'n ZX staan. Zou je die er zo in kunnen plaatsen of moet er per auto een specifieke accu in?
ik heb een 74ah accu van Varta. Is voor een clio diesel. Maar past perfect.
verhoogde compressie en ik vind het ook wel fijn dat mijn licht niet dimt bij stationair....
Dan zou er naar mijn inziens ook makkelijk een 60Ah in passen. Op een bepaalde sterkte zal alle zekeringen eruit slaan lijkt me. Volgens mij zou er ook geen verschil zijn met een diesel.
Dit is nu voor mij de derde accu al, in nog geen 4 jaar tijd. Volgende keer een nog iets sterkere erin als deze op is.
Martijn schreef:Dit getal zegt wat over de capaciteit, het heeft geen invloed op de spanning/zekeringen. Een 60 Ah-accu houdt het gewoon langer vol dan een 44 Ah.
Zojuist gespot bij een schade herstel bedrijf in Staphorst een clio williams kenteken JP-LD-46, kon niet direct ernstige schade zien of roest, had niet meer de orginele velgen eronder zitten, auto is in een redelijke staat.
Maar ik doe het niet om de poetersreden om de velgen te beschermen tegen zout/pekel, maar omdat m'n Toyo R1R's deze temps niet trekken en ik nog op wintersport moet. (met de Laguna dan)
Maar ik doe het niet om de poetersreden om de velgen te beschermen tegen zout/pekel, maar omdat m'n Toyo R1R's deze temps niet trekken en ik nog op wintersport moet. (met de Laguna dan)
2 onduidelijkheden hoor ik al. Tom's opmerking gaat om Nederland en hij scheurt de hele winter gewoon door. Een echte Die-hard die de Willy gebruikt waar hij voor gemaakt is
Nou met T1R had ik het wel gedurft, die R1R heeft ook serieus een waarschuwing dat die banden niet onder de 0 graden opgeslagen mogen worden.
En als ik met die temps rondrijd plakken die dingen echt heel belabberd en gezien ik voor de Laguna toch een set wilde hebben, gelijk maar een passend maatje voor de Willy gezocht.
Verder staan die zwarte prullen uberlelijk en vind ik het nogal gay, maargoed moet maar ff.
Mijne staat ook het hele jaar gewoon op zomerbanden Wel vandaag even een rondje voor winterbanden op de Laguna te leggen. Werd toch wel tijd want de waren versleten tot aan de indicatoren