Ik vond blauw zo opvallend en wilde eerst een grijze of een zwarte.
Maar achteraf gezien is het de mooiste kleur.
Een OPC hoort gewoon blauw te zijn

Ivm Renault Laguna's hebben Opel Zafira's geen storingen.Arno17 schreef:Gelukkig kent men bij Opel geen storingen, is de Opel de enige tot nu toe zonder roest en 200pk voor zo'n grote bak is ook geen overdadige luxe.
Met andere woorden, niet altijd alles geloven wat men zegt.
De Zafira op zich is saai, OPC staat in ieder geval garant voor net dat beetje meer plezier.
Zeker voor een ruime gezinsauto is hij lekker vlot en toch wel stoer( ook al is het een Opel)
Veel plezier en zorgeloze kilometers gewenst, maar bedenk wel dat de onkosten ook met deze OPC net even anders zijn dan je Clio of standaard Zafira.
Ik wilde graag iets groters en de Astra OPC is helaas ook een 3 deurs.Steven schreef:Ah een lekkere 2.0 turbo, daar kun je ook nog wel wat mee
Al vind ik het concept van een snelle gezinskar niet zo heel erg geslaagd, het zal vast beter rijden dan een normale zaffert.
Op een of andere manier past een Opel jou ook beter Jurk, komt de Corsa A ooit nog es terug?
Dat is appels met peren vergelijkenArno17 schreef:
Maar wedstrijdjes met Subjes zou ik je niet aanraden met deze kar, of trap ik nu een open deur in.
Sub is leuk voor de stoplicht sprintjes, maar op de snelweg is een licht gekietelde sub ook niet je van het hoor. Die AWD nekt hem toch wel. Overigens is de beleving in die auto geweldig.Arno17 schreef:Joh, ik zit gewoon even oude koeien uit de sloot te halen, ergens 2001 ofzo
En helemaal eens met de opmerking hierboven over gezinsbakken.
Mijn Renault is sowieso geen partij voor een Subje..
En boeiend wie er snel thuis is?, ligt aan de buurman hoe snel die is..