R5 GTT k-tec
-
- Contacteer:
ja hoor. die man vind het geweldig. hij doet veel aan metaal bewerken. hij maakt ook rolkooien, frames voor crossmotoren en lapt spul op van de plaatselijke brommer jeugd. Zal hem binnenkort wel even vragen, moet er toch nog even heen met mijn oliekoeler.
-
- Car: GTT
interkoeler kan ie daar ook kappen oplassen toevallig?sieger everts schreef:ja hoor. die man vind het geweldig. hij doet veel aan metaal bewerken. hij maakt ook rolkooien, frames voor crossmotoren en lapt spul op van de plaatselijke brommer jeugd. Zal hem binnenkort wel even vragen, moet er toch nog even heen met mijn oliekoeler.
een rolkooi dat is ook interresant

-
- Contacteer:
ik ruik een handeltje 
ik heb er toevallig nog 2 liggen , dus ik zal ze binnen kort ze daar droppen.
die van mij moet toch nog iets aangepast worden dus, dat kan dan in 1 keer

-
sieger everts schreef:ik ruik een handeltje

maar interkoeler kan ie daar ook alu kappen oplassen toevallig?
een rolkooi dat is ook interresant
enm wat voor type spruitstuk heb jij want er zijn 2 types zover ik weet??
-
- Contacteer:
ja dat kan hij , geen probleem.
ik heb beide soorten spruitstukken liggen. (haaks pijpje en recht pijpje)
zal echter niet eerder dan half januari worden dat ik er kom. (kan hem allicht eerder bellen)
zal echter niet eerder dan half januari worden dat ik er kom. (kan hem allicht eerder bellen)
-
haaks pijpje? dat van de stappenmoter-aansluiting? die is bij mij haakssieger everts schreef:ja dat kan hij , geen probleem.
ik weet niet precies het verschil, ik weet wel de ene is alu kleurig en de andere zou zwart zijn is mij vertelt en er zit verschil in gasklep dat ik weet
-
klopt het is geregeld kreeg van Jo het bericht dat ie me in het lijstje gezet hadTim_Coupe schreef:ScherpTom schreef:Tim haakte toch af?!?!
Ja het is inmiddels al geregeld zag in Danny?

Hopelijk gaat het dik keer wel goed

-
- Contacteer:
gasklep kun je er gewoon afschroefen dus dat is het probleem nietDanny van Duren schreef:haaks pijpje? dat van de stappenmoter-aansluiting? die is bij mij haakssieger everts schreef:ja dat kan hij , geen probleem.
ik weet niet precies het verschil, ik weet wel de ene is alu kleurig en de andere zou zwart zijn is mij vertelt en er zit verschil in gasklep dat ik weet
-
dat die eraf kan weet ik maar meende dat die groter was dus dat die gasklep van ander typer niet op dat ander spruitstuk pastesieger everts schreef:gasklep kun je er gewoon afschroefen dus dat is het probleem nietDanny van Duren schreef:haaks pijpje? dat van de stappenmoter-aansluiting? die is bij mij haakssieger everts schreef:ja dat kan hij , geen probleem.
kan me eigen ook vergissen natuurlijk
ha ha laat me raden Jaap zeker?
-
- Contacteer:
@Mark , joe gaat door voor de koelkast 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Ehhh, hallo nog een (toekomstige) Volvo-rijdersieger everts schreef:ik ruik een handeltje

-
achteraan aansluitenWillem-Jan schreef:Ehhh, hallo nog een (toekomstige) Volvo-rijdersieger everts schreef:ik ruik een handeltje
die van mij moet toch nog iets aangepast worden dus, dat kan dan in 1 keerIk wil die van mij dan ook wel laten aanpassen. Scheelt weer een stuk buis...

-
tja vandaag erheen geweest , maar nog niet klaarWouterW schreef:hoe zit het eigenlijk met die nieuwe achterspoiler van je?

net nog een mailtje gestuurd voor een andere achterbumper, wil ook nog heel graag de k-tec achterbumper hebben.
dat zou de GT echt afmaken

-
zat er al naar te zoeken of je hem nog had maar kon hem op rtc-markt niet meer vinden:(-jo- schreef:ik heb der nog 1, staat tevens in de te koop sectie.
-
ja gevonden, met uitlaat en wel , gaat zeker niet apart weg?-jo- schreef:ik heb der nog 1, staat tevens in de te koop sectie.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
liever niet, tis al geen geld gezien het een complete uitlaat is.Danny van Duren schreef:ja gevonden, met uitlaat en wel , gaat zeker niet apart weg?-jo- schreef:ik heb der nog 1, staat tevens in de te koop sectie.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
inderdaad ja had ik afgelopen week ook al-jo- schreef:der loopt echt wat mis met de postingvolgorde

maar had de advertentie inmiddels al gevonden zie mijn vorige reactie
-
je hebt pm-jo- schreef:liever niet, tis al geen geld gezien het een complete uitlaat is.Danny van Duren schreef:ja gevonden, met uitlaat en wel , gaat zeker niet apart weg?-jo- schreef:ik heb der nog 1, staat tevens in de te koop sectie.
-
zo weer een update-tje
en nee de spoiler is nog steeds niet klaar begin er beetje van te balen
Wel nog betje wat anders afgesteld aan de GT
Als ie koud is reageerd ie nu ook wat beter, als het weer weer toelaat zal er weer getest worden en nog wat afgesteld.
Maar verder na veel denk werk besloten dat op de GTE-t na
al het renault 5 gedoe de deur uit gaat, heb het een beetje gehad met 5jes.
Word tijd voor iets anders erbij/ernaast.
Wat er gaat komen is de vraag ben nu bezig met 2 andere verschillende wagens, alleen horen die hier niet op het forum thuis heb ik het idee
en nee de spoiler is nog steeds niet klaar begin er beetje van te balen

Wel nog betje wat anders afgesteld aan de GT
Als ie koud is reageerd ie nu ook wat beter, als het weer weer toelaat zal er weer getest worden en nog wat afgesteld.
Maar verder na veel denk werk besloten dat op de GTE-t na
al het renault 5 gedoe de deur uit gaat, heb het een beetje gehad met 5jes.
Word tijd voor iets anders erbij/ernaast.
Wat er gaat komen is de vraag ben nu bezig met 2 andere verschillende wagens, alleen horen die hier niet op het forum thuis heb ik het idee

-
- Contacteer:
zoals ik al heb gezegt ik zou het niet doen als ik jou was 
en andere auto's kunnen best ik rij ook opel

en andere auto's kunnen best ik rij ook opel

-
tja ik blijf denk wel bij het merk en dan nog horen ze denk niet hier thuis, als het diegene word waar ik op hoop dat het gaat worden ligt ern een v6 2.7 onder de kapAd schreef:zoals ik al heb gezegt ik zou het niet doen als ik jou was
en andere auto's kunnen best ik rij ook opel![]()

-
zoals in mn andere topic te lezen is heb ik wat anders gekocht voor dagelijks gebruik
namelijk : een renault 16 TS uit 1968

Kleur : donkerbruin metalic
opties: elektrische ramen , leer, 54000km gelopen aantoonbaar, was van eerste eigenaar

Kleur : donkerbruin metalic
opties: elektrische ramen , leer, 54000km gelopen aantoonbaar, was van eerste eigenaar

-
- Über-Spammer
Oh jee, mn pa heeft 18 van die dingen gehad voor de hobby, en uiteindelijk maar alles weggegooid omdat er niet veel mee aan te vangen was.
Hoe zijn je slotplaten achter, en je silentblocs achter? 9 op 10 dat ie daar al borrelt of weg is. Parafan en binnenschermen voor is ook vaak rot
Hopelijk heb je het niet, dan ben je een van de weinigen
Ook nog leuk als je een a110 1600s koopt, daar zit hetzelfde blok in
Wanneer je iets zoekt voor die wagen zou je contact kunnen zoeken met geert ehrisman (meen dat je het zo schrijft), daar is heel veel van mijn pa heengegaan.
Hoe zijn je slotplaten achter, en je silentblocs achter? 9 op 10 dat ie daar al borrelt of weg is. Parafan en binnenschermen voor is ook vaak rot

Hopelijk heb je het niet, dan ben je een van de weinigen

Wanneer je iets zoekt voor die wagen zou je contact kunnen zoeken met geert ehrisman (meen dat je het zo schrijft), daar is heel veel van mijn pa heengegaan.
-
Jean-Paul-S schreef:Oh jee, mn pa heeft 18 van die dingen gehad voor de hobby, en uiteindelijk maar alles weggegooid omdat er niet veel mee aan te vangen was.
Hoe zijn je slotplaten achter, en je silentblocs achter? 9 op 10 dat ie daar al borrelt of weg is. Parafan en binnenschermen voor is ook vaak rot![]()
Hopelijk heb je het niet, dan ben je een van de weinigenOok nog leuk als je een a110 1600s koopt, daar zit hetzelfde blok in
![]()
mn vader heeft ook enkele gehad

de wagen heeft wel paar kleinte puntjes, maarja dat komt wel een keertje

maar iig bedankt voor de tip zal onthouden voor als ik wat nodig heb

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dr stonden er in Ter Aar (waar ik die bumper voor je gehaald heb) ook nog 2.Jean-Paul-S schreef:Oh jee, mn pa heeft 18 van die dingen gehad voor de hobby, en uiteindelijk maar alles weggegooid omdat er niet veel mee aan te vangen was.
Een bruine en een zwarte.
Goed zoeken maar ze zijn er nog
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
der staan er hier er en daar inderdada nog wel enkele alleen meestal wel de latere types en meestal in slechte staat jammer genoegWouter de Wit schreef:Dr stonden er in Ter Aar (waar ik die bumper voor je gehaald heb) ook nog 2.Jean-Paul-S schreef:Oh jee, mn pa heeft 18 van die dingen gehad voor de hobby, en uiteindelijk maar alles weggegooid omdat er niet veel mee aan te vangen was.
Een bruine en een zwarte.
Goed zoeken maar ze zijn er nog

-
- Über-Spammer
Ik hoef er nooit een in elk geval
Wat hadden we daar vaak pech mee qua kas. Bij een is ooit het begin gemaakt, maar ook daar is een eind aan gemaakt.... met de flex
Danny,
bij mij thuis liggen nog gezandstraalde dunlop velgen, en originele (nieuwe) voorschermen. mocht je die willen/nodig hebben geef je maar een gil.

Danny,
bij mij thuis liggen nog gezandstraalde dunlop velgen, en originele (nieuwe) voorschermen. mocht je die willen/nodig hebben geef je maar een gil.
-
je hebt pmJean-Paul-S schreef:Ik hoef er nooit een in elk gevalWat hadden we daar vaak pech mee qua kas. Bij een is ooit het begin gemaakt, maar ook daar is een eind aan gemaakt.... met de flex
![]()
Danny,