Na meer dan 30 jaar Renault miniaturen verzamelen heb je de meeste wel gezien....... sprak hij ............ha, ha.Dnns schreef:Ben een beetje aan het rondsnuffelen op internet, maar inderdaad dat
model van UH, Clio Williams is echt wel de mooiste !

Na meer dan 30 jaar Renault miniaturen verzamelen heb je de meeste wel gezien....... sprak hij ............ha, ha.Dnns schreef:Ben een beetje aan het rondsnuffelen op internet, maar inderdaad dat
model van UH, Clio Williams is echt wel de mooiste !
Leuke start.Dnns schreef:Vandaag van UH de Renault Clio II super 1600 binnen gekregen !
Men modelletjes tot nu toe ! staan er nog een aantal op men verlang lijstje![]()
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-AVGNSQSF.jpg[/img]
Ronnie schreef:Voor dat je het weet heb je een auto of 20 en na een tijdje ben je net zo gek als Fred, Droes Junior en Antoinne en heb je kasten vol
De nr. 1, Alonso.Ronnie schreef:Super Fred, ik vind die Megane R25 zo dik. Mooi model![]()
Wie rijdt er in die F1?
Voor de Spider zullen we moeten gaan zoeken en de Twingo RS Resine is leverbaar.Arco schreef:Wil ik graag hebben :
Coffret Anniversaire Spider 10 ans 1/43
Modèle fabriqué en Zamac par Norev.
Twingo RS 1/43
Modèle fabriqué en Résine pleine par Norev.
Ronnie schreef:R25 model is binnen Fred, zeer netjes ingepakt![]()
Erg gaaf model zeg, hij ligt al onder de kerstboom
Kun je nog hierop inschrijven?turbo_fred(vive-le-sport) schreef:UW BELANGSTELLING OMZETTEN NAAR BESTELLING VAN DE 1/18 RENAULT CLIO WILLIAMS.
Dit kan nu door het geld over te maken.
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b187/ ... 018/b2.jpg[/img]
Door mijn goede contacten bij deze nieuwe Franse fabrikant kan ik nu een voor-order plaatsen.
Voor anderen is het - helaas - nog niet mogelijk te bestellen.
Kosten per miniatuur inclusief verzendkosten (verzekerde verzending) van Frankrijk naar NL: € 37,00 + € 20,00 = € 57,00.
Door de inkopen nu te bundelen zien de totale kosten per miniatuur inclusief verzendkosten van Frankrijk naar mij en daarna naar uw adres in NL (ook verzekerde verzending) er als volgt uit: € 37,00 + € 18,00 = € 55,00.
Helaas kan deze nieuwe Franse fabrikant nog geen vuist maken in de richting van de Europese transporteurs. Verwacht wordt dat, in de loop van 2009, de verzendkosten naar beneden zullen gaan. Vooralsnog zullen wij het hier mee moeten doen.
Uw bestelling maakt u compleet door € 55,00 over te maken op girorekening 1944987 t.n.v. F.J. Bangma o.v.v. “1 x 1/18 Clio Williams Ph 2”.
Uw adres zou ik ook graag van u willen ontvangen via mijn e-mail-adres “vive-le-sport@planet.nl” of via pm.
Met vriendelijke groet,
Fred Bangma.
Ik heb al een behoorlijke bestelling lopen bij deze fabrikant. Weet dus ook niet of ik iedereen DIRECT van dienst kan zijn. Ik werk nu eerst deze bestellijst af.Jean-Paul-S schreef:Kun je nog hierop inschrijven?turbo_fred(vive-le-sport) schreef:UW BELANGSTELLING OMZETTEN NAAR BESTELLING VAN DE 1/18 RENAULT CLIO WILLIAMS.
Dit kan nu door het geld over te maken.
Door mijn goede contacten bij deze nieuwe Franse fabrikant kan ik nu een voor-order plaatsen.
Voor anderen is het - helaas - nog niet mogelijk te bestellen.
Kosten per miniatuur inclusief verzendkosten (verzekerde verzending) van Frankrijk naar NL: € 37,00 + € 20,00 = € 57,00.
Door de inkopen nu te bundelen zien de totale kosten per miniatuur inclusief verzendkosten van Frankrijk naar mij en daarna naar uw adres in NL (ook verzekerde verzending) er als volgt uit: € 37,00 + € 18,00 = € 55,00.
Helaas kan deze nieuwe Franse fabrikant nog geen vuist maken in de richting van de Europese transporteurs. Verwacht wordt dat, in de loop van 2009, de verzendkosten naar beneden zullen gaan. Vooralsnog zullen wij het hier mee moeten doen.
Uw bestelling maakt u compleet door € 55,00 over te maken op girorekening 1944987 t.n.v. F.J. Bangma o.v.v. “1 x 1/18 Clio Williams Ph 2”.
Uw adres zou ik ook graag van u willen ontvangen via mijn e-mail-adres “vive-le-sport@planet.nl” of via pm.
Met vriendelijke groet,
Fred Bangma.
Hij is besmet geraakt.Paul1916v schreef:Dat hebben we eerder gehoord
Paul1916v schreef:in ieder geval niet dodelijk (hoogstens voor je relatie, Ronald??)
het is dat mijn kast echt bommetje vol staat........
Nee, ik niet.Jean-Paul-S schreef:Heeft iemand van hier een 1:10 radiografisch bestuurbare clio williams gekocht via marktplaats?
Ik had gister gereageerd en erna was de advertentie ineens verwijderd