verwijderen injectoren renault megane scenic 2.0 rt (1997)G3

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Baukje
Contacteer:

Hallo,

Hierbij een vraagje over het verwijderen van de injectoren van mijn zeer gewardeerde scenicje.
Hoe gaat dit in zijn werk.
Welk gereedschap heb ik hiervoor nodig en waar moet ik extra op letten.

Ik hoop op een reactie.

Alvast super bedankt :worship:

Groetjes Baukje
Robke
Car: Lexus IS250

Injectoren zitten meestal geklemd tussen de injectorrail en de kop, dus als je de injectorrail loshaalt kun je de injectoren er zo uithalen.
Dingen waar je op moet letten zijn benzine die wat uit de rail kan lopen en de rubbertjes die om de injectoren zitten.
Baukje
Contacteer:

Hierbij dan een vraagje over hoe ik de injectoren uit de rial krijg. Ik krijg de hele rail er niet uit want daar is gewoonweg niet genoeg ruimte voor. Maar het feit wil ook dat de injectoren zo vast zitten als eenhuis in die rail.
Hoe krijg ik ze eruit.
Riël
Über-Spammer

Al gecontroleerd met remmenreiniger of ben je overtuigd dat je injectoren de boosdoener zijn? :~

Je kan het ook bij één topic houden trouwens. Dit wordt door mensen die hulp aanbieden in een ander topic als erg vervelend ervaren.

;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Baukje
Contacteer:

Ik hou het toch bij 1 topic. Dit gaat over het verwijderen van injectoren, niet over het schokken bij stationair toerental.
Abel
Über-Spammer

je kunt in de eerste bericht van je topic ook de titel veranderen. als je dat doet kan iedereen lezen wat je allemaal al eerder hebt gedaan en op die mannier medenken.

Ik zelf denk ook net als riel dat het bokken niet van de injectoren komt. je LPG komt niet uit je benziene injector. dat bestaat niet, of er moet een handige pipo een duo injector hebben verzonnen. maar dat zal wel niet.

dus bokken op lpg en benziene is wat anders als je benzine injecoren
Riël
Über-Spammer

Baukje schreef:Ik hou het toch bij 1 topic. Dit gaat over het verwijderen van injectoren, niet over het schokken bij stationair toerental.
Bijdehandje.
Heb je graag wat hulp of niet? :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tim
Car: E36 M3

Als iemand zo tegen mij zou praten dan zou ik gelijk klaar zijn met helpen ;)
Plaats reactie