Moet je ook maar net weten heHaas schreef:kan wel:~thijs~ schreef:vanaf maart. Ik kan dat dus niet veranderen onder me naam
http://www.renault-tuning.com/members.php
onder adresgegevens. Ja weet t, niet logisch.... Maar t KAN wel
Effe voorstellen: ~thijs~, lexus
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
eejHaas schreef:kan wel:~thijs~ schreef:vanaf maart. Ik kan dat dus niet veranderen onder me naam
http://www.renault-tuning.com/members.php
onder adresgegevens. Ja weet t, niet logisch.... Maar t KAN wel

dat wel...tis wel de vijfde die t deze maand vraagt

Zo klein update-tje. Ik heb even wat plastic laten monteren en wat zwarte dingetjes in kleur laten zetten. Een hele vooruitgang denk ik zo
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ic_low.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ow%7E0.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ic_low.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ow%7E0.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door ~thijs~ op za 28 apr 2007 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
iesj doet njet
*edit: nu wel*
*edit2: naais duut!*
*edit: nu wel*
*edit2: naais duut!*
Immer wieder die verdammte Holländer
Tenks Ree!!

Ik heb de boel laten doen door een spuiter. Maar ik zou ze eerst in de plastic primer zetten en dan gewoon aflakken3.I.M. schreef:@ Thijs::
hoe heb je deze strips eraf gehaald en precies behandeld voor het spuiten??
ik ben van plan om ook mijn strips zelf te spuiten in de carrosseriekleur..
..ziet er netjes uit je...

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vet bakkie zo thijs!
hoe staat t met de sexstafette? doet ie t nog?

Ghehehe jep de estafette doet het nog steeds en staat op de planning op dit jaar aangepakt te worden. Als het zover is komt dit ook wel in een project topic te staanPaul1916v schreef:vet bakkie zo thijs!

Vraagje: had vandaag mijn Clio weggebracht naar Renault om een aandrijfas hoes aan de bakkant tegen de bak aan te laten vervangen. Vertelt Renault mij dat ze deze niet gaan vervangen omdat deze alleen "zweet"" "doen ze allemaal" Ik vond dit een beetje raar zat best wel wat olie op mijn draagarm.
Meer mensen ervaring met "zwetende" aandrijfashoezen?
Meer mensen ervaring met "zwetende" aandrijfashoezen?
Nobody?
Niemand die effe onder ze auto gekeken heeft of zijn/haar aandrijfashoes ook nat is van de olie?
Niemand die effe onder ze auto gekeken heeft of zijn/haar aandrijfashoes ook nat is van de olie?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Meestal zijn ze inderdaad wel wat vochtig. Wat dan normaal is, weet ik niet. Met zo'n nieuwe auto zou ik me er niet al te makkelijk mee laten afschepen. Gezien de afhandeling vanuit Renault, heeft de dealer er geen belang bij om dit op te moeten lossen.
BTW: ziet er goed uit, met alles in kleur!
BTW: ziet er goed uit, met alles in kleur!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
De dealert zegt iig dat ik het zou moeten betalen omdat dit een slijtgevoelig onderdeel is. Ik zou 50% coulance krijgen omdat mijn auto nu 2,5 jaar oud is en 22000 km op de tellert heeft. Alleen de dealer vind dit normaal en daarom niet nodig om dit te vervangen.
BTW zei de dealer mij ook dat de aandrijfas hoes niet los te verkrijgen is alleen als complete as
BTW zei de dealer mij ook dat de aandrijfas hoes niet los te verkrijgen is alleen als complete as

Ik heb het ook eens met die GT van mij gehad, daar begon ie ook te lekken op dat keerringetje op de korte as. Tis ook een beetje gare constructie met zo'n vaste hoes waar zo'n as indraait.
Neem aan dat dit hetzelfde systeem is?
Mijne lekte alleen als ik echt enorm aan het planken was, met circuitgebruik en echt flink toppen (ff richting 230 enzo). Dan liet ie ook wel een mooi rond oliespoor door de hele motorruimte zien.
Kep die as toen vervangen en bij m'n zus gemonteerd waar een rotte as inzat, dat samen met zo'n wynns baktoevoeging en eigenlijk nooit meer gezien dattie lekte. Tis iig geen drama, je hoeft de bak ook maar eens per jaar op peil te controleren ofzo, want er loopt echt minimaal wat uit.
Maar tis wel vervelend als ie telkens zo'n oliespoortje achterlaat. Volgens mij is het voor een 5 as wel te vervangen, maar tis wel een beetje pielig.
Tja kweenie wat je nou met die dealer aanmoet..
Neem aan dat dit hetzelfde systeem is?
Mijne lekte alleen als ik echt enorm aan het planken was, met circuitgebruik en echt flink toppen (ff richting 230 enzo). Dan liet ie ook wel een mooi rond oliespoor door de hele motorruimte zien.
Kep die as toen vervangen en bij m'n zus gemonteerd waar een rotte as inzat, dat samen met zo'n wynns baktoevoeging en eigenlijk nooit meer gezien dattie lekte. Tis iig geen drama, je hoeft de bak ook maar eens per jaar op peil te controleren ofzo, want er loopt echt minimaal wat uit.
Maar tis wel vervelend als ie telkens zo'n oliespoortje achterlaat. Volgens mij is het voor een 5 as wel te vervangen, maar tis wel een beetje pielig.
Tja kweenie wat je nou met die dealer aanmoet..
***NEWS***
De Clio krijgt volgende week zaterdag een nieuwe eigenaar
De Clio krijgt volgende week zaterdag een nieuwe eigenaar

leipe shit ouwe! die ene waar we het over gehad hebben?
Nope, een man van Clubcinq.-Ray- schreef:leipe shit ouwe! die ene waar we het over gehad hebben?
nog steeds goed. en nu vol gas op MP ofnie? 

nee volgens mij die andere
Die bak uit mijn camperhoekie is pleite Fer, die:
'Ik rijd veel korte stukkies van hier naar m'n huis'
*2 mins verder*
'Hij heeft eigenlijk alleen maar lange stukken naar het buiteland gehad'
Of
'Geef maar gas, deze motor is heel snel op temperatuur' (als je volpot wegrijd issie idd zo warm
)
Toch was het zeker geen verkeerde, daarom issie nu ook weg ws.
*2 mins verder*
Of
'Geef maar gas, deze motor is heel snel op temperatuur' (als je volpot wegrijd issie idd zo warm

Enne met een set nieuwe velgen moet je altijd opnieuw uitlijnenSteven schreef:Die bak uit mijn camperhoekie is pleite Fer, die:
*2 mins verder*
Of
'Geef maar gas, deze motor is heel snel op temperatuur' (als je volpot wegrijd issie idd zo warm)
ja wij ook allemaalRonnie schreef:Goed om te horen dat ie verkocht is Thijs.![]()
Ben benieuwd wat je nu gaat rijden?

die 4 tientjes in het na- en voorjaarSteven schreef:Laat die winterwielen dan maar zitten, te duur~thijs~ schreef:Enne met een set nieuwe velgen moet je altijd opnieuw uitlijnen

volgens mij weet bijna iedereen al wat ik waarschijnlijk ga rijden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
opoe fiets ?