
Dennis' Gtt --- VERKOCHT
Zo als het er nu naar uit ziet gaat de 5 binnen een paar maanden thuis de schuur in, voor de Clio is ook een plekje gevonden in een speciale autostalling voor een zeer scherpe prijs! Als iemand ook wat zoekt PM dan even.
Nu nog ff een 2.0 Sierra vinden
Nu nog ff een 2.0 Sierra vinden

325 is zeker wel leuker ja, maar voor max 400 euro vind ik een Sierra voor de wintermaanden, dat lukt met een BMW niet. De auto is waarschijnlijk over een half jaar toch rijp voor de sloop dus wil ik er niet teveel aan uit geven 

Sorry dat ik zuinig op mijn auto's ben...Tom schreef:Gewoon in die rottende reno's rijden in de winter. Als je in Nederland speciaal een auto voor de winter gaat kopen (welke winter?) dan spoor je ook niet.
Laat mij dat toch lekker zelf beslissen, met een Sierra heb je veel meer lol van de winter en zo kan ik op mijn gemak wat zaken aan de 5 gaan doen.
Zo vanmiddag de GT maar eens gewassen. Gelijk de schuur uitgeruimd en hem maar naar binnen gereden
Van de week ff schorsen iig.
[img]http://img184.imageshack.us/img184/8773/dsc00730uw5.jpg[/img]

[img]http://img184.imageshack.us/img184/8773/dsc00730uw5.jpg[/img]
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Tuurlijk mag je dat zelf beslissen (al schors je hem 12 maanden per jaar de komende 10 jaar). Maar persoonlijk snap ik dat nooit zo goed. Heeft ook niets met zuinig zijn te maken (dat ben ik namelijk ook op mijn auto). In nederland heb je gewoon in de winter ook hele mooie dagen die zeer zeer goed rijdbaar zijn (ja, zonder pekel) dus dat je een auto schorst voor een half jaar vind ik doodzondeDennisT schreef:Sorry dat ik zuinig op mijn auto's ben...Tom schreef:Gewoon in die rottende reno's rijden in de winter. Als je in Nederland speciaal een auto voor de winter gaat kopen (welke winter?) dan spoor je ook niet.
Laat mij dat toch lekker zelf beslissen, met een Sierra heb je veel meer lol van de winter en zo kan ik op mijn gemak wat zaken aan de 5 gaan doen.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Even een paar vraagjes over een FMIC. Ik wil ook zo'n ding in de voorbumper hebben alleen zit nog te twijfelen over de maat. Ik kan hem in 140, 180 en 230mm hoog krijgen. Bij 230mm zal de IC voor de helft ongeveer voor de frontbalk zitten, heeft dat deel dan nog wel nut omdat er geen of slechte koellucht door stroomt?
Als ik dus een kleinere neem, zal het turbogat dan ook merkbaar kleiner worden? Of zal de lucht dan warmer blijven waardoor ik nog niet het maximale eruit haal? Effectief oppervlak bij de kleinste variant is 550mm bij 140mm en 65mm dik.
Als ik dus een kleinere neem, zal het turbogat dan ook merkbaar kleiner worden? Of zal de lucht dan warmer blijven waardoor ik nog niet het maximale eruit haal? Effectief oppervlak bij de kleinste variant is 550mm bij 140mm en 65mm dik.
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
mijn IC is 14 cm hoog. als je de frontbalk iets aanpast en de bevestigings gaten onderaan de IC weghaalt, past hij precies in je bumper zonder al te veel weg hoeven te halen.
Ik heb net even gemeten, 230mm is erg hoog, die van Martijn en Florus zullen 180mm hoog zijn. Dan kan je de IC op de bumper zetten als je de roosters er uit haalt komt de 180mm versie precies in de kentekenplaat uitsparing. Bij 140mm zal de nummerplaat nog zeker voor de helft voor de IC zitten...
Wil je de voorkant origineel houden of niet? Niet, dan een zo groot mogelijke. Anders word je keuze al een stuk kleiner. Over een groter turbogat kan ik niet oordelen(heb gelijk een grotere turbo geplaatst) maar heb er nooit iemand met een FMIC over gehoord dus denk dat dat niet merkbaar vervelend is. Ik heb hier voor gekozen
[/quote]
Past achter de originele bumper(wat ik belangrijk vond)
Past achter de originele bumper(wat ik belangrijk vond)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Maybe dat Florus nog wat leuks in de aanbieding heeft. 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Daar kwam een charge cooler op dacht ikArco schreef:Maybe dat Florus nog wat leuks in de aanbieding heeft.

Als je voor een fmic gaat, zou ik ook gelijk een grotere radiatior plaatsen.
R5GTT. Drive it like you stole it
5 GT Turbo '88 GT5
Bart heeft injectie, dat maakt wel een serieus verschil voor de koeling.
Koper of niet maakt geen bal uit, het gaat om oppervlak en daarna de dikte.
Gewoon een Rad van een Diezhell nemen, das de meest simpele oplossing, dies 8cm breder en even dik als GTT origineel.
En anders: vind het wiel maar gewoon opnieuw uit, spreek je wel weer als het 30 graden buiten is en je ff lekker op de snelweg aan het blazen bent
Koper of niet maakt geen bal uit, het gaat om oppervlak en daarna de dikte.
Gewoon een Rad van een Diezhell nemen, das de meest simpele oplossing, dies 8cm breder en even dik als GTT origineel.
En anders: vind het wiel maar gewoon opnieuw uit, spreek je wel weer als het 30 graden buiten is en je ff lekker op de snelweg aan het blazen bent

Bart heeft ook net ff wat meer pk-tjes als mij, denk dat daar toch ook wel wat meer warmte vrijkomt
Koper heeft een veel hogere geleidingswaarde dan aluminium, dus dat maakt zeker wel verschil! Daar wil ik niet mee zeggen dat een kopere van orgineel formaat beter koelt als een aluminium radiateur die breder is. Een subtiele opening (dus niet zoals nu
) in de bumper zal ook veel verschil maken, moet alleen ff kijken of ik dat wel wil
Ik heb trouwens ook een oliekoeler erop zitten, maar moet deze alleen wel verplaatsen dan



Ik heb trouwens ook een oliekoeler erop zitten, maar moet deze alleen wel verplaatsen dan
