Christiaan schreef:FeelX schreef:
^^^Hey mijn autootje hier ineens op het forum!
Ja, ik kwam hem tegen op cliosport.net en zag dat hij nog niet in het register stond. Je vind het niet erg hoop ik?
Bevalt het bewerkte inlaatspruitstuk nog steeds? Heb je hem zelf bewerkt of ergens laten doen? Enig idee hoeveel je hier nou mee gewonnen hebt. Ik zit ook over deze mod te denken namelijk

Nee natuurlijk vind ik het niet erg.
Het spruitstuk heb ik zelf bewerkt...staat ook op Cliosport.net. Merkte wel wat verschil, liep iets beter door de toeren heen. Maar met een remap van Fastchip (Henk) merk je meer verschil. Al met al zal een CnC bewerkt spruitstuk zoals dat in de UK te halen is betere uitwerking hebben, als mijn eigen bewerking. (heb ook alleen het onderste deel gedaan).
Heb nu trouwens problemen met mijn achterruit verwarming. Relais is vervangen en eigenlijk direct daarna weer kapot gegaan. Gisteren naar de dealer geweest (om diagnose te stellen aan de UCH).
Dit liep niet helemaal super maar dat ter zijde.
Accu vervangen omdat deze toch wel erg slecht begon te worden. Kan een slechte accu de oorzaak zijn dat het relais van de achterruit kapot gaat? Volgende week anders toch weer naar de garage voor een definitieve controle van de UCH.
Zijn er ook nog mensen met problemen met de Airco op de snelweg?? (warme lucht / condens op de voorruit) in de stad geen problemen verder.