Zonder rijbewijs met 207 kilometer op de A4
Uitgegeven: 8 december 2008 09:10
Laatst gewijzigd: 8 december 2008 09:11
LEIDSSCHENDAM - De politie heeft zondag twee auto's in beslag genomen na overschrijding van de maximumsnelheid met meer dan 100 procent. Dat meldde de politie maandag.
Beide wagens reden op de A4 207 kilometer per uur. Op dat weggedeelte geldt een maximum van 100 kilometer.
Een bestuurder had geen rijbewijs, de ander kon zijn rijbewijs niet tonen. Beide bestuurders kregen in buurt van Leidschendam een stopteken van de politie.
Zojuist richting Overhausen: 220 met de Laguna. Dat haalt hij in z'n 4, in 5 max 210 (4000 rpm ) Als ik het gas langer naar beneden had kunnen houden, was er waarschijnlijk nog wel iets bijgekomen. Maar ja: Nederlanders + Autobahn = Met 150 in gaan halen... *zucht*
Steven schreef:210 GPS, dat moet je hebben, doet Haas ook met z'n Chamade
Ook met 4 man???
2 Man en een auto die 100kg zwaarder is?
Besides voor topsnelheid draait het meer om vermogen en wielomtrek, gewicht doet er dan niet zo heel veel toe.
als ik het me goed herinner (merijn?!) was het 211 om precies te zijn. Don't wanna brag 'bout it, maar die JR-TS kwam niet echt heel makkelijk weg
EDIT:
"bewijs" :
Merijn schreef:Ik ben net thuis! We zijn met Steven, Ray, Dennis, Tim en zijn vriendin (ben haar naam alweer kwijt... ) richting Venlo gereden om effe te snacken. Haas' Chamade toch nog 211 op de TomTom!
Haas schreef:dat weet ik niet helemaal meer, volgens mij rond de 6600 a 6700 rpm?
mijn 19 haalde de 230 op teller, dus dat zal wel aardig gelijk zijn. Ook heb ik wel eens naast een clio 16v op de snelweg gereden en reed bij hem weg(op hoge snelheden dan). Kan idd wel eens met de luchtweerstand hebben te maken.
Nogmaals : IK zoek een cheapo dialy drive met APK.
Jij heb er al 1....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ja die kerel reageert niet op m'n mail. Heb geen zin om te bellen. Misschien van het weekend of anders volgende week ofzo even, de verzamelaar uit Drenthe heeft net 1 gekocht dus die laat deze wel staan denk ik zo
Hehe, bellen durf ik wel, dat heb ik maanden voor t werk de halve dag gedaan
Echter zit ik niet perse te springen om extra werk, kom nu al niet toe aan de dingen die ik moet doen. Als de verkoper nou enigzins marketingtechnisch z'n mail zou beantwoorden zou z'n verkoop al een stuk sneller gaan