Tim's Ringracer - Clio 16V - Verkoop
-
- Moderator
- Car: MB
Zijn de blokken en schijven versleten? Ja >> Denk er dan nog maar eens over na. Nee >> gewoon eerst op maken. Ik zou eerst eens nieuwe staalomvlochten remleidingen monteren en de remolie verversen. Kost geen drol en is zeker geen weg gegooid geld.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Nouja, goed.. ik ben ook niet zo'n "regeltjes-goeroe"Steven schreef:Tja je moet iemand wel gruwelijk totall rijden wil je het zover krijgen hoor, ik heb nog nooit een agent zien loeren naar iemands remblokken. Besides, je kan er niet eens aan zien watvoor blokken het zijn, dusja als je daarvoor bang bent, kun je beter je auto verkopen en veilig op de bank gaan zitten gamen. (ringen in GT4 oid)
Al mogen ze wel boetes geven voor het gebruik van Greenstuff

Als de blokken niet al te oud zijn (en dat worden ze over het algemeen niet) staat het E-keurmerk er duidelijk op op de DS2500 en op de DS3000 niet..
Maargoed.. je hoort mij er verder niet over, heb een setje RS remmen liggen i.c.m. Laguna hoofdremcilinder DS2500's.. schijven worden waarschijnlijk wel weer Sparco/Sandtlers omdat me die gewoon goed bevallen

Owja.. Greenstuffs zouden ze inderdaad echt verboden moeten maken.. de Redstuffs zijn niet veel beter.. die remmen koud echt ruk en die had ik op de Ring bij Wehrseifen al over de zeik
-
- Contacteer:
Als je interesse hebt: Ik heb nog een zo goed als nieuw setje 259mm schijven liggen en een set DS3000 voor originele 16v klauwen. Heb zelf al een poosje RS klauwen.
Ikzelf ben niet op zoek naar 259mm schijven, die heb ik al. DS300, ik durf het niet aan op de openbare weg.
Toch nog weer even zeuren. Dit keer niet over remmerij.
De voorkant wil ik graag Williams breedte hebben, nou had ik al even zitten searchen maar kwam niet echt wat tegen.
Hoe zit het nou precies, wat moet er gedaan worden om die breedte te pakken en kan het op meerdere manieren?
Williams draagarmen en aandrijfassen kan. Nou zijn die 2e hands niet op iedere straathoek verkrijgbaar.
Kan het ook met 19 16V draagarmen en aandrijfassen in combinatie met de 19 16V stabilisatorstang?
Is het effect dan hetzelfde of zit er toch nog niet iets verschil tussen die 2 opties?
@ Steven
Volgens mij heb ik je dit nog nooit gevraagd

De voorkant wil ik graag Williams breedte hebben, nou had ik al even zitten searchen maar kwam niet echt wat tegen.
Hoe zit het nou precies, wat moet er gedaan worden om die breedte te pakken en kan het op meerdere manieren?
Williams draagarmen en aandrijfassen kan. Nou zijn die 2e hands niet op iedere straathoek verkrijgbaar.
Kan het ook met 19 16V draagarmen en aandrijfassen in combinatie met de 19 16V stabilisatorstang?
Is het effect dan hetzelfde of zit er toch nog niet iets verschil tussen die 2 opties?
@ Steven
Volgens mij heb ik je dit nog nooit gevraagd

-
ok halve forum staat er vol mee maar vooruit:Tim_Coupe schreef:Ikzelf ben niet op zoek naar 259mm schijven, die heb ik al. DS300, ik durf het niet aan op de openbare weg.
@ Steven
Volgens mij heb ik je dit nog nooit gevraagd![]()
19 16v draagarmen, williams aandrijfassen, stabistang van een 19 16v(weet niet geheel zeker maar volgens mij gelijk aan willi) en 19 16v/willi stuurstangen.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Oke, nee dan weet ik dat wat ik in gedachten had niet gaat lukken.
De 19 16V stabilisatorstang moet dan dus in verband met de andere ophanging van de stang. Die is anders als bij de Clio.
Draagarmen en assen van een 19 16V kon ik gemakkelijk proberen maar nu weet ik dus dat het niet hoeft, lengte van de as wist ik niet en dacht dat hij gelijk was.
Dan moet ik dus even williams assen en stuurstangen zien te fixen.
Dat extra camber wat ik dan in combiantie met m'n 16V veerpoten krijg is erg welkom. Dan hoef ik ook niet te vijlen aan de veerpoot voor wat camber
De 19 16V stabilisatorstang moet dan dus in verband met de andere ophanging van de stang. Die is anders als bij de Clio.
Draagarmen en assen van een 19 16V kon ik gemakkelijk proberen maar nu weet ik dus dat het niet hoeft, lengte van de as wist ik niet en dacht dat hij gelijk was.
Dan moet ik dus even williams assen en stuurstangen zien te fixen.
Dat extra camber wat ik dan in combiantie met m'n 16V veerpoten krijg is erg welkom. Dan hoef ik ook niet te vijlen aan de veerpoot voor wat camber

stuurstanden hoeft je ook niet te vervangen, tenminste op de rally clio konden wij ze ver genoeg uitdraaien.
Niet zozeer vanwege de kosten, het zit er nu gewoon onder en anders heeft Ronald daar nog wel een setje van liggen.
Die Williams assen vrees ik ook niet dat ik die zo snel ga vinden. Anders voorzichtig maar eens kijken wat die nieuw kosten.
Kan iemand dit zien in Dialogis?
Die Williams assen vrees ik ook niet dat ik die zo snel ga vinden. Anders voorzichtig maar eens kijken wat die nieuw kosten.
-
- Car: R19.R
gokje... 130 euro p/s...
Die dingen moet je ook niet origeneel kopen, maar gewoon bij onderdelen zaak. Zal iets goedkoper zijn denk ik, al zullen ze nog wel redelijk aan de prijs zijn denk ik.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
toevallig even terug via Arco gevraagd :
RV 7701367623 : 323,80 ex. BTW per stuk.
Nieuw. Ruil is niet leverbaar
LV 7701367627 : 323,80 ex. BTW per stuk
Nieuw. Ruil niet leverbaar
Kep vaak zat assen bij de Brezan gehaald, tot nu toe geen problemen mee gehad.
Je kan net toevallig ff een zuur appeltje hebben of een hansworst die denkt dat een andere motor ws. wel dezelfde as heeft...
Bart V heeft ze niet meer?
Je kan net toevallig ff een zuur appeltje hebben of een hansworst die denkt dat een andere motor ws. wel dezelfde as heeft...
Bart V heeft ze niet meer?
-
die heeft een setje op rtc-markt staan , maar die zijn al wegTim_Coupe schreef:Dat van mij was niet bij de Brezan.
Maar hoe zit dat mer Bart dan? Heeft die zoveel van die dingen? Klinkt interessant

Ah oke, weer een aparte constructie zal dat geworden zijn of is dat ook met ander materiaal plug and play?
Jammer dat het spul al weg is... Bij deze een oproep voor de personen die van hun Willy aandrijfassen af willen. Stuur even een PM
Jammer dat het spul al weg is... Bij deze een oproep voor de personen die van hun Willy aandrijfassen af willen. Stuur even een PM

kheb nog wel een willie
-
- Car: R19.R
Ow dat is mooi kut, 2 jaar geleden waren ze ruil 130 per stuk...Steven(stk) schreef:toevallig even terug via Arco gevraagd :
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Op maat gemaakte assen 94,- ex met inruil oude assen, zonder inruil 94+50Tim_Coupe schreef:Niet zozeer vanwege de kosten, het zit er nu gewoon onder en anders heeft Ronald daar nog wel een setje van liggen.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tim
1. Je hebt PM
2. De aandrijfassen van de RS hebben aan de wielzijde een grotere spline-buitendiameter. Dus je moet ook de wielflenzen erbij hebben. Die passen gelukkig wel weer in de standaard lagers. Ik weet het want ik heb een keer RS fusees gehad en opgemeten om ze te monteren op een R19 16V.
Laten we het zo zeggen: De 19 16V aandrijfas heeft aan de wielzijde een kleinere diameter als de Clio RS aandrijf as. (Ik weet niets van de clio aandrijf as.)
1. Je hebt PM
2. De aandrijfassen van de RS hebben aan de wielzijde een grotere spline-buitendiameter. Dus je moet ook de wielflenzen erbij hebben. Die passen gelukkig wel weer in de standaard lagers. Ik weet het want ik heb een keer RS fusees gehad en opgemeten om ze te monteren op een R19 16V.
Laten we het zo zeggen: De 19 16V aandrijfas heeft aan de wielzijde een kleinere diameter als de Clio RS aandrijf as. (Ik weet niets van de clio aandrijf as.)
Luco, wat is de levertijd ongeveer? Kun je daar iets over zeggen?Luco/Alpine-racer schreef:Op maat gemaakte assen 94,- ex met inruil oude assen, zonder inruil 94+50Tim_Coupe schreef:Niet zozeer vanwege de kosten, het zit er nu gewoon onder en anders heeft Ronald daar nog wel een setje van liggen.
19 16V aandrijfassen heeft Ronald nog liggen, in ieder geval bedankt voor je aanbod-PAZ- schreef:Als je nog breder wilt heb ik nog wel een setje 19 16v assen die je voor weinig mag overnemen.

Helder, bedankt voor je berichtje. Ik zie je mailtje wel verschijnenjacques schreef:Tim
1. Je hebt PM

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
standaard williams assen 14 dagen
op maat gemaakt maximaal een week of 6
maar volgens mij hebben ze williams assen gewoon binnen 14 dagen
dan zijn ze nog 20,- goedkoper dan op maat gemaakt
verklap ik hier weer mijn prijzen
op maat gemaakt maximaal een week of 6
maar volgens mij hebben ze williams assen gewoon binnen 14 dagen

dan zijn ze nog 20,- goedkoper dan op maat gemaakt
verklap ik hier weer mijn prijzen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tussendoor even een ander project, de inbouw van de kuipstoel... Wat een hoeresysteem
Ik krijg die stoelframes niet gemonteerd
Ik heb:
[img]http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/ ... 00493n.jpg[/img]
En:
[img]http://i33.tinypic.com/90uo2p.jpg[/img]
Weet iemand hier de volgorde en hoe ik dit in mekaar zet?

Ik krijg die stoelframes niet gemonteerd

Ik heb:
[img]http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/ ... 00493n.jpg[/img]
En:
[img]http://i33.tinypic.com/90uo2p.jpg[/img]
Weet iemand hier de volgorde en hoe ik dit in mekaar zet?
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Vergeet de Italiaanse handleiding niet
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 64-210.jpg[/img]
Ik snap er ook nog steeds geen hol van

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 64-210.jpg[/img]
Ik snap er ook nog steeds geen hol van