die heb ikDroes Junior schreef:hmm welke?Ronnie schreef:Zeer gave collectie![]()
Staan zoiezo 2 modellen in die ik ook nog wel wil
de JR? of had je die al..?
De zwarte Megane RS en de R25 F1 wil ik nog wel een keer.
die heb ikDroes Junior schreef:hmm welke?Ronnie schreef:Zeer gave collectie![]()
Staan zoiezo 2 modellen in die ik ook nog wel wil
de JR? of had je die al..?
Zo is tie helaas binnengekomen.mark 5t schreef:achterlicht zit scheef
In Frankrijk en Spanje en meer zuidelijke landen kan je in de krantenkiosken, iedere 2 weken, een miniatuur kopen met een magazine (blad er bij). Als ingezetene van Frankrijk kan je een abonnement nemen, vanuit hier helaas niet.ronald-cabrio schreef:weet iemand trouwens iets van het tijdschrift alpine&renault sportives? is dit nederlands, frans? en is daar ook een abonnement voor of kun je ze alleen los kopen?vind namenlijk op internet een heleboel over dit tijdschrift maar het is me allemaal een beetje onduidelijk.
Misschien kan ik je aan bepaalde miniaturen helpen.ronald-cabrio schreef:ok dat gaat m dus niet worden iig bedankt voor de uitleg fred!
Ik verzamel al meer dan 30 jaar, meest 1/43, minatuurauto's van Renault.Adinsx schreef:Prachtige foto's van prachtige verzamelingen in dit topic zeg![]()
Ik ben niet zo'n fanatieke, heb een paar modelletjes, maar het is eigenlijk weer begonnen met de nieuwe Laguna
De Estate en Hatchback in de halfronde showkist, morgen ga ik de Laguna Coupe en de Mégane Hatchback en Coupé bestellen
ja was daar ook kwam er thuis pas achter via mn broer dat jij diegene met de schaalmodellen wasturbo_fred(vive-le-sport) schreef:Misschien kan ik je aan bepaalde miniaturen helpen.ronald-cabrio schreef:ok dat gaat m dus niet worden iig bedankt voor de uitleg fred!
Heb al een aantal keren op een RTC meeting gestaan met een kraam naast de clubwinkel. Laatste keer in De Meern. Ben je daar ook geweest ?
nou zal wel eerder worden denk heb nu een aantal modellen weer op het oog welke ik erg graag zou willen hebben maar ja t vrouwtje heturbo_fred(vive-le-sport) schreef:Ha, ha, tot de openingsmeeting wellicht ?
Tis bijna Sinterklaas toch ? Dan laat je het vrouwtje het bij mij regelen ? Kwestie van de juiste lijst en de juiste timing, van jou, bij het vrouwtje.ronald-cabrio schreef:nou zal wel eerder worden denk heb nu een aantal modellen weer op het oog welke ik erg graag zou willen hebben maar ja t vrouwtje heturbo_fred(vive-le-sport) schreef:Ha, ha, tot de openingsmeeting wellicht ?
ja nou zo makkelijk is ze niet hoor had vorige maand modellen in belgie besteld had alleen bij voorbaad de prijs nog maar niet tegen haar gezegd en nu weet ik waarom ik dat niet had gedaanturbo_fred(vive-le-sport) schreef:Tis bijna Sinterklaas toch ? Dan laat je het vrouwtje het bij mij regelen ? Kwestie van de juiste lijst en de juiste timing, van jou, bij het vrouwtje.ronald-cabrio schreef:nou zal wel eerder worden denk heb nu een aantal modellen weer op het oog welke ik erg graag zou willen hebben maar ja t vrouwtje heturbo_fred(vive-le-sport) schreef:Ha, ha, tot de openingsmeeting wellicht ?
Was 90,- toch?ronald-cabrio schreef:ja nou zo makkelijk is ze niet hoor had vorige maand modellen in belgie besteld had alleen bij voorbaad de prijs nog maar niet tegen haar gezegd en nu weet ik waarom ik dat niet had gedaanturbo_fred(vive-le-sport) schreef:Tis bijna Sinterklaas toch ? Dan laat je het vrouwtje het bij mij regelen ? Kwestie van de juiste lijst en de juiste timing, van jou, bij het vrouwtje.ronald-cabrio schreef:nou zal wel eerder worden denk heb nu een aantal modellen weer op het oog welke ik erg graag zou willen hebben maar ja t vrouwtje heturbo_fred(vive-le-sport) schreef:Ha, ha, tot de openingsmeeting wellicht ?
Gelukkig hoeven schaalmodellen niet APK gekeurd te worden, anders zou het wel heel erg duur worden.twingo-miranda schreef:hehe Kdacht het niet! Het eerst komende jaar geen schaalmodellen voor meneer:d Vooral niet na vandaag. k*%$e APK
C'est le Centre Technique Alpine qui va fournir l'A610 flambant neuve, decorée aux couleurs des pays traversés durant tout ce périple.Droes Junior schreef:Wat is dit nu weer? Raid Liberte 1992..??
[img]http://i8.ebayimg.com/05/i/001/1b/f0/ac66_1.JPG[/img]
is van Eligor 1/43..
Hee, ook hier Droes Junior.Droes Junior schreef:thx voor de info Fred![]()
hé wist niet dat de 5 Alpine CUP er zo snel al ging zijn![]()
Solido heeft in 2007 een oranje 1/18 R 12 Gordini op de markt gezet en in 1/43 is hij ook in de kleur oranje verschenen.ronald-cabrio schreef:erg mooie modellen fredgelijk even een vraagje is van deze 12 gordini een model te verkrijgen?
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... i_rood.jpg[/img]
Twingo Phase 1 van AnsonRonnie schreef:Fred: weet jij zo van welke Renault types 1:18 modellen zijn gebouwd? En dan gaat het me met namen om de nieuwere Renault modellen.