Menno's 5GT projectje
500 alleen voor de kas bedoeld svennie vast 

-
ik zeg, juiste software en 2x cam, reinier heeft cam 3. 
Ff de ballen op ijs en hatsee...

-
GeniustheGzA schreef:ik zeg, juiste software en 2x cam, reinier heeft cam 3.

-
Nou, ik en G geloven er werkelijk geen zak van dat het vijfje van Menno de 250 echte km per uur haalt. Ook jullie geloven die zwetser natuurlijk niet. Hij blijft volhouden dat het wel lukt. Dus hebben we m uitgedaagd om het eens te doen, en het op video vast te leggen, zodat iedereen het gelooft.
We hebben al een mooi stuk driebaans op het oog, met een viaduct erover, een huis in de buurt met een vriezer, voor zn ballen, en 1 cam. Hij blijft een beetje miepen over de eindoverbrenging etc, maar dat is met een andere bak, of gewoon wat grotere wielen ook wel op te lossen.
Enigste probleem is dat er te weinig mensen zijn die zeggen dat Menno maar zit te zwetsen als ie zegt dat zn vijfje de 250 haalt, en dat te weinig mensen hem zeggen dat ie een mietje is als ie het niet een keer probeert.
We hebben al een mooi stuk driebaans op het oog, met een viaduct erover, een huis in de buurt met een vriezer, voor zn ballen, en 1 cam. Hij blijft een beetje miepen over de eindoverbrenging etc, maar dat is met een andere bak, of gewoon wat grotere wielen ook wel op te lossen.
Enigste probleem is dat er te weinig mensen zijn die zeggen dat Menno maar zit te zwetsen als ie zegt dat zn vijfje de 250 haalt, en dat te weinig mensen hem zeggen dat ie een mietje is als ie het niet een keer probeert.
Geloof er ook geen bal van nee? 

Mag ik mee? 
Wel vette attempt, dan praat je teminste ergens over.... Wel ff een lekker grote digitale klok erin he!
Beter dan dat geneuzel dat je Clio 1.2 de 180 op de teller haalt, berg af, wind mee, thuiskomertjes eronder en gestript interieur

Wel vette attempt, dan praat je teminste ergens over.... Wel ff een lekker grote digitale klok erin he!
Beter dan dat geneuzel dat je Clio 1.2 de 180 op de teller haalt, berg af, wind mee, thuiskomertjes eronder en gestript interieur

Op het stukkie rotonde zufahrt Ring naar beneden, zat die al dik over 200 kph, dus ik ben er niet zo bang voor. Ik meld me bij deze ook aan voor de functie als controleur.
Anders is de recordpoging niet geldig natuurlijk. 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Als Jochem al "Jaeger" haalt op zijn tellerbak met de zilveren, moet het Menno helemaal lukken. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Als dat ding in de begrenzer loopt in 5e versnelling kan je als je de bakverhoudingen weet en de afrolomtrek van de banden. De top relatief eenvoudig uitrekenen. Dat ie dat op de teller haalt geloof ik ook wel, vermogen genoeg en de teller zal ook wel flink afwijken. En anders gewoon tomtom erin en knallen om stukje rechte weg 

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
alles is pas te maken 

Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
kogel-kanon-dinges-man, you let the cat out of the bag! No more surprise...straks wordt het nog druk met kijkers...
uiteraard proberen wij Menno niet aan te zetten tot het rijden van hoogst illegale snelheden op de NL snelweg, integendeel.
bovendien, het lukt hem toch niet.....

uiteraard proberen wij Menno niet aan te zetten tot het rijden van hoogst illegale snelheden op de NL snelweg, integendeel.

bovendien, het lukt hem toch niet.....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Al vind ik de 57 ook niet vervelend. Vaak rustiger, aangezien het geen caravanroute is.
Had ik al gezegd dat ik het ook niet geloof? Al vond ik het ritje in het dubbele-föhn-Monster wel indrukwekkend.

Had ik al gezegd dat ik het ook niet geloof? Al vond ik het ritje in het dubbele-föhn-Monster wel indrukwekkend.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
hmm ik meen mij te herinneren dat er in het geval van een 5gt, en dus de jb3 met elektronische snelheidsopname je mbv een potmeter achter de teller je afwijking bij kunt stellen..DennisT schreef:Als je eindoverbrenging orgineel is moet je met 195-45/15 MINIMAAL 280 op de teller rijden volgens mij om de 250 in het eggie te halenEN met de begrenzer op 7500 toeren red je het ook nie dan
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

Maarre.... ff weer on-topic.
Gaat het nog gebeuren met Menno, want van zijn zijde hoor of lees ik niets.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"