ACT: Clio Williams
-
- Über-Spammer
ah, die wat de koppeling kapot zou hebben? 
nee, bak en roest
-
Van welk RTC lid is de 92-XV-GS eigenlijk?
[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/DSC00267%2030.JPG[/img]
Deze wagen uit '95 (op Nederlands kenteken gezet in 2007) staat niet in het Williams Register en is volgens de RDW site ook geen Williams maar een "Clio 2.0". Is de RDW slordig geweest of is het idd geen Williams?
[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/DSC00267%2030.JPG[/img]
Deze wagen uit '95 (op Nederlands kenteken gezet in 2007) staat niet in het Williams Register en is volgens de RDW site ook geen Williams maar een "Clio 2.0". Is de RDW slordig geweest of is het idd geen Williams?
-
mijn auto is dit..
zijn slordig bij rdw geweest en is gewoon een williams. ook later nog gekeken op motor en daar staat f7r code en chassis c57m.
velgen heb ik laten spuiten moet alleen nog de randen laten doen, maar dat doe ik als de wintervelgen erop gaan.
zijn slordig bij rdw geweest en is gewoon een williams. ook later nog gekeken op motor en daar staat f7r code en chassis c57m.
velgen heb ik laten spuiten moet alleen nog de randen laten doen, maar dat doe ik als de wintervelgen erop gaan.
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
Ja, en zijn linkerspatbord is beschadigd. Maar dat is in dit geval allemaal niet relevant. De deuk in jouw achterscherm maakt jouw wagen toch ook niet minder Williams? Wel lelijker.Steven schreef:De wielen hebben geen gepolijst randje overigens....

-
martijn williams schreef:mijn auto is dit..
Die moet dan idd nog even toegevoegd worden.waarom staat " 92-XV-GS " er niet tussen?
en als die er komt te staan, moet mijn naam erachter
Wacht es ff, jij stond op het gegeven moment dat ding zo te beloeren he, stel je je niet ff voor dan? Vlerk!LotuzClioWilliams schreef:Ja, en zijn linkerspatbord is beschadigd. Maar dat is in dit geval allemaal niet relevant. De deuk in jouw achterscherm maakt jouw wagen toch ook niet minder Williams? Wel lelijker.Steven schreef:De wielen hebben geen gepolijst randje overigens....

Tja die deukjes zijn erg vies, maar ze zijn ws voor een groot deel wel weg te drukken door de expert. Maargoed hij rijd zo ook

-
Ik liep idd met Remy langs jouw wagen en die herkende ik door die deuk.Steven schreef:Wacht es ff, jij stond op het gegeven moment dat ding zo te beloeren he, stel je je niet ff voor dan? Vlerk!![]()

-
Moet je zeker lid voor zijn? Ben ik vandaag weer geworden, maar m'n status moet nog even omgezet worden.The topic or post you requested does not exist
-
Ik kan niet wachten totdat ik toegang heb.

Haha kon jou ook niet vindenLotuzClioWilliams schreef:Ik liep idd met Remy langs jouw wagen en die herkende ik door die deuk.Steven schreef:Wacht es ff, jij stond op het gegeven moment dat ding zo te beloeren he, stel je je niet ff voor dan? Vlerk!![]()
Maar weet ik dan meteen wie er bij die wagen hoort? Ik zie mezelf al aan iedereen vragen: "Ben jij Steven?" Zo heb ik ook even rondgekeken of ik Geert zag, omdat ik zijn Williams zag staan, maar ik weet niet hoe Geert eruit ziet. Ik dus iedereen vragen: "Ben jij Geert?"
Het wordt eens tijd voor naambordjes bij de meetings, vind je niet?

-
Bedankt!
Ik heb ze trouwens ook bij m'n huidige Williams gekregen, maar omdat zo'n miepie bij die politiecontrole ook daarover lastig probeerde te doen, heb ik ze maar eruit gehaald. Wat heb jij nu voor lampjes trouwens? Leek wel blauwig.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Door die deuk herkende je em?LotuzClioWilliams schreef:Ik liep idd met Remy langs jouw wagen en die herkende ik door die deuk.Steven schreef:Wacht es ff, jij stond op het gegeven moment dat ding zo te beloeren he, stel je je niet ff voor dan? Vlerk!![]()
Maar weet ik dan meteen wie er bij die wagen hoort? Ik zie mezelf al aan iedereen vragen: "Ben jij Steven?" Zo heb ik ook even rondgekeken of ik Geert zag, omdat ik zijn Williams zag staan, maar ik weet niet hoe Geert eruit ziet. Ik dus iedereen vragen: "Ben jij Geert?"
Het wordt eens tijd voor naambordjes bij de meetings, vind je niet?
Ik dacht aan die ziekte struisvogel aan de voorkant

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
Nee, die met die "struisvogel" is de GS-FV-93. Althans, als je die met die Roadrunner stickers bedoelt. 

-
Je zou bijna denken dat het opzettelijk was. Ready, aim, flatsh! 

Nou in IJmuiden kijk ik nergens wat van op, daar ben ik redelijk bekend onder de meeuwenpopulatie. (Ik rem dus niet voor dieren..)
Maar deze hoop paardenstront is overgesprongen van Martijns 21 ofzo, kweet me god niet waar ie vandaan kwam.
En dan moet je nagaan dat er een groot deel vanaf was geregend
Volgende x 'poets' ik 'm wel ff hoor Tim
Maar deze hoop paardenstront is overgesprongen van Martijns 21 ofzo, kweet me god niet waar ie vandaan kwam.
En dan moet je nagaan dat er een groot deel vanaf was geregend

Volgende x 'poets' ik 'm wel ff hoor Tim

Die's van Paul aka RoadRunner;LotuzClioWilliams schreef:Nee, die met die "struisvogel" is de GS-FV-93. Althans, als je die met die Roadrunner stickers bedoelt.
http://www.clubrenaultsportives.nl/smf/ ... 768.0.html
Steef, heb jij de accuboor al gehanteerd?!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Kan weer in het Williams Register genoteerd worden. [img]http://www.cheesebuerger.de/images/smil ... h/d055.gif[/img]
-
Martijn schreef:*kuch* http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?p=2067686

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Marc,
Welkom als lid.
Welkom als lid.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Zodra ik weer toegang heb tot de RTC upload site, zal ik de foto's daar zetten. M'n dagelijkse datalimiet wordt wel erg snel bereikt met al die Internetverslaafden.
En ik neem niets over. Ik hoop alleen het Williams Register weer een zetje in de goede richting te geven.

En ik neem niets over. Ik hoop alleen het Williams Register weer een zetje in de goede richting te geven.
-
-
Fok, op heterdaad betrapt! ( 3:10 - 3:18 )LotuzClioWilliams schreef:Zo heb ik ook even rondgekeken of ik Geert zag, omdat ik zijn Williams zag staan...
http://www.youtube.com/watch?v=hXmJ5wcTj5Y

Zow, dat hok van mij is ook lang in beeld