Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Riël Notermans schreef:Wat is daar de status van dan danny?
Druk opzoek in elk geval, gaat veel tijd inzitten (zoeken naar huis, overleggen met elkaar en dan afspraak maken voor te bezichtigen) En dan nog eens kijken of het bevalt. Is toch de grootste aankoop wat je doet in een leven hé!
Was ff ter contr. Patrick B. kreeg z'n profiel niet op Clio RS.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
hoi jongens....en hebben jullie me gemist hahahaha zijn er nog gegadigden die zondag gaan naar de meern...riel vraagje...als ik weer lid wordt krijg ik dan weer mijn oude spaarpunten(aantal posts)en mijn vertrouwde avatar die jij me toen gemaakt had..???? groetjes bankie wankie
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"