@ Geert
Even wat anders, kom jij zaterdagochtend met Martijn naar Zwolle om naar de Ring te gaan?
jaTim_Coupe schreef:@ Geert
Even wat anders, kom jij zaterdagochtend met Martijn naar Zwolle om naar de Ring te gaan?
: "Carlos, it's over for me!"Steven schreef:Hij was helemaal verdwaasd, zoals ie aan die stenen liep te trekken, negeerde dat z'n co-driver riep dat het over was.
Naja tis ook wel triest als je door zo'n fout d'ruit ligt.
Ben benieuwd wat die organisatie eraan gaat doen, tis sowieso een aardige puinbak. Maargoed tis ook wel erg nieuw weer allemaal.
Randy Dorelijers met startnummer 85 is zeker snel, in amsterdam ging het bijzonder gelijk op maar ik heb het idee dat hij inmiddels wel iets sneller is.antoine schreef:as zaterdag is er in Hardenberg de 'Vechtdal rallysprint' met maar liefst 10 clio's. Alle type's clio zijn aanwezig, van de clio 1 tot het laatste model. Daarbij komt nog de deelname van een Focus WRC, Impreza WRC, Fabia WRC en een mooie BMW M3 evo.
Geert, er staan 2 snelle clio's achter jullie. Van de eerst clio zullen jullie niet zoveel last hebben vermoed ik, het wordt zijn eerste rally. De 2de clio kan heel erg snel gaan..