Steven schreef: Williams vs. Clio RS op rechte stuk, das toch onbeslist (behalve dat ik later remde). Viel me iig tegen, dacht dat de Williams toch wel wat sneller zou zijn.
Nette rijder ook die RSRobbert![]()
Ik niet
Hmm ik krijg opeens een ontzettende zin in een appel of een peer.. maar ik hou niet eens van fruit.. raar zeg...WouterW schreef:BMW 335d vs Opel Astra Tjoening 1-0, 2-0, 3-0 en even remmen voor de flitspaal in Velsen![]()
BMW 335d vs 206GTI
Je bedoelt een 147 GTA?Sanderrs schreef:Gister op de snelweg tegen zo'n kleine nieuwe alfa GTA hij liet me komen reed in ze 5 maar no chance for me
Alex Los schreef:Net op de a12. Komt er een Audi TT naast me rijden. Leuke blonde accessoire op de bijrijders stoel..dus een beetje gasbij om er naast te blijvenAlleen kon het heerschap wat achter het stuur zat dat niet waarderen en ik hoorde de TT terug schakelen...dat was voor mij het GO-teken...Vol op het gas liep ik zelfs iets uit op de TT.
De blonde accessoire zat te lachen die vond het wel mooi. De bestuurder vond het minder want ik kreeg geen duim maar een middelvinger![]()
Geweldig als iemand zich zo laat kennen.
Het was overigens een oud model TT met maar 1 pijp....dus niet zo'n heel snelle
HumorAlex Los schreef:Net op de a12. Komt er een Audi TT naast me rijden. Leuke blonde accessoire op de bijrijders stoel..dus een beetje gasbij om er naast te blijvenAlleen kon het heerschap wat achter het stuur zat dat niet waarderen en ik hoorde de TT terug schakelen...dat was voor mij het GO-teken...Vol op het gas liep ik zelfs iets uit op de TT.
De blonde accessoire zat te lachen die vond het wel mooi. De bestuurder vond het minder want ik kreeg geen duim maar een middelvinger![]()
Geweldig als iemand zich zo laat kennen.
Het was overigens een oud model TT met maar 1 pijp....dus niet zo'n heel snelle
goeiezaak dat je mee kon komen met een porsche...Sander2 schreef:Vandaag ff achter een porsche gezeten, hij schakelde terug aan het geluid en de toeren te horen, en ik zat ook wel in een goede versnelling, dus ff gas ingetrapt. Porsche liep heeel even uit omdat hij eerder op het gas ging, maar daarna werd de afstand gelijk en daarna liep ik ietsje in
Duurde maar heel kort hoor, maar viel me toch niet tegen. Weet het model alleen niet. (Was zeker geen oude porsche). Wellicht een cayman.
Ik ben ook weleens benieuwd wat je tijd is van 0-100.......is dit al eens uitgeprobeerd?RS Passie schreef:goeiezaak dat je mee kon komen met een porsche...Sander2 schreef:Vandaag ff achter een porsche gezeten, hij schakelde terug aan het geluid en de toeren te horen, en ik zat ook wel in een goede versnelling, dus ff gas ingetrapt. Porsche liep heeel even uit omdat hij eerder op het gas ging, maar daarna werd de afstand gelijk en daarna liep ik ietsje in
Duurde maar heel kort hoor, maar viel me toch niet tegen. Weet het model alleen niet. (Was zeker geen oude porsche). Wellicht een cayman.
jij hebt toch een turbo op je clio RS!?
Gaat jouw RS onder de 6sec naar de honderd?
Yup. Geen idee, nooit gemeten. Is zowiezo lastig hoor om goed weg te komen. Ik denk dat een lage 6 wel mogelijk moet zijn. Denk dat onder de 6 niet haalbaar is. (grip/koppeling/etc).RS Passie schreef:goeiezaak dat je mee kon komen met een porsche...Sander2 schreef:Vandaag ff achter een porsche gezeten, hij schakelde terug aan het geluid en de toeren te horen, en ik zat ook wel in een goede versnelling, dus ff gas ingetrapt. Porsche liep heeel even uit omdat hij eerder op het gas ging, maar daarna werd de afstand gelijk en daarna liep ik ietsje in
Sander2 schreef:Yup. Geen idee, nooit gemeten. Is zowiezo lastig hoor om goed weg te komen. Ik denk dat een lage 6 wel mogelijk moet zijn. Denk dat onder de 6 niet haalbaar is. (grip/koppeling/etc).RS Passie schreef:goeiezaak dat je mee kon komen met een porsche...Sander2 schreef:Vandaag ff achter een porsche gezeten, hij schakelde terug aan het geluid en de toeren te horen, en ik zat ook wel in een goede versnelling, dus ff gas ingetrapt. Porsche liep heeel even uit omdat hij eerder op het gas ging, maar daarna werd de afstand gelijk en daarna liep ik ietsje in
RS Passie schreef:Sander2 schreef:Yup. Geen idee, nooit gemeten. Is zowiezo lastig hoor om goed weg te komen. Ik denk dat een lage 6 wel mogelijk moet zijn. Denk dat onder de 6 niet haalbaar is. (grip/koppeling/etc).RS Passie schreef:goeiezaak dat je mee kon komen met een porsche...Sander2 schreef:Vandaag ff achter een porsche gezeten, hij schakelde terug aan het geluid en de toeren te horen, en ik zat ook wel in een goede versnelling, dus ff gas ingetrapt. Porsche liep heeel even uit omdat hij eerder op het gas ging, maar daarna werd de afstand gelijk en daarna liep ik ietsje in
dat is zeer netjes...de turbo maakt een hoop goed!!! zeer zeker op een relatief lichte RS!!!
Ik haal onder de 6 wel denk ik... nog nooit echt gemeten!!! maar daar in tegen ben ik wel weer wat zwaarder dan jouw RS!!!
leuke site... maar is het ook zo!?Arno17 schreef:RS Passie schreef:Sander2 schreef:Yup. Geen idee, nooit gemeten. Is zowiezo lastig hoor om goed weg te komen. Ik denk dat een lage 6 wel mogelijk moet zijn. Denk dat onder de 6 niet haalbaar is. (grip/koppeling/etc).RS Passie schreef:goeiezaak dat je mee kon komen met een porsche...Sander2 schreef:Vandaag ff achter een porsche gezeten, hij schakelde terug aan het geluid en de toeren te horen, en ik zat ook wel in een goede versnelling, dus ff gas ingetrapt. Porsche liep heeel even uit omdat hij eerder op het gas ging, maar daarna werd de afstand gelijk en daarna liep ik ietsje in
dat is zeer netjes...de turbo maakt een hoop goed!!! zeer zeker op een relatief lichte RS!!!
Ik haal onder de 6 wel denk ik... nog nooit echt gemeten!!! maar daar in tegen ben ik wel weer wat zwaarder dan jouw RS!!!
Voor een indicatie zou je hier even kunnen kijken.
http://www.torquestats.com/modified/ind ... calculator
Is ook gesteld dat je het op de weg krijgt, maar goed beetje overdrijven doet de calculator wel..-jo- schreef:heel die graffiek is kant en klare onzin, het enige wat ongeveer zou kunnen kloppen is men 1/4mile tijd.
4.9 naar 100 vind ik nou wel wat overdreven.
Tja, denk niet dat ik dat ga reddenArno17 schreef:RS Passie schreef:Sander2 schreef:Yup. Geen idee, nooit gemeten. Is zowiezo lastig hoor om goed weg te komen. Ik denk dat een lage 6 wel mogelijk moet zijn. Denk dat onder de 6 niet haalbaar is. (grip/koppeling/etc).RS Passie schreef:goeiezaak dat je mee kon komen met een porsche...Sander2 schreef:Vandaag ff achter een porsche gezeten, hij schakelde terug aan het geluid en de toeren te horen, en ik zat ook wel in een goede versnelling, dus ff gas ingetrapt. Porsche liep heeel even uit omdat hij eerder op het gas ging, maar daarna werd de afstand gelijk en daarna liep ik ietsje in
Voor een indicatie zou je hier even kunnen kijken.
http://www.torquestats.com/modified/ind ... calculator
Klopt, als ik gewicht auto en gewicht bestuurder invul kom ik precies uit op de 8.7 seconden die Renault beloofd.Steven schreef:Wat vul je in dan?
Denk je wel in clio + bestuuder + halve tank & los spul = 1050+80+50 = 1180 kg?