Hoe meet ik de carterdruk van mijn R5GTT??
Check je post?
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
IT'S MAGIC!!!

maar doe nog maar even niet


maar doe nog maar even niet

-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
op het RTOC trouwens ook een soortgelijk topic gezet:
http://www.rtoc.org/boards/showthread.php?t=605
wordt ook behoorlijk goed bezocht!
http://www.rtoc.org/boards/showthread.php?t=605
wordt ook behoorlijk goed bezocht!
"Riel_RTC, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."
Nah ik ga er echt geen lid voor worden
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."
Nah ik ga er echt geen lid voor worden

-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
ow ja... tuurlijk... sorry!
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
Zojuist de turbo laten nakijken door zowel Turbochargers in Amersfoort als Turboworld in Hoevelaken (voor een second opinion
)... en gelukkig is die lekkage iets simpels. Die turbo is custom en heeft een aparte olieretourpijp. Bij de standaard turbo is het een soort grote nippel die vast op de turbo zit volgens mij... en bij mijn turbo is het een losse pijp met een flens die met 2 bouten op de turbo geschroefd zit. En daar hoort een pakking bij... die er dus niet op zat! Ja dan gaat ie daar lekken hè 
Het was iig geen kapotte oliekeerring, want dan zou er ook olie uit het uitlaatgedeelte moeten komen, wat niet het geval is. Ik wil voor de zekerheid wel nog een originele fase 1 olieretourslang hebben, met de juiste diameter. Alleen nog even vinden... of nieuw bestellen bij Renault...
En die blauwe rook... tja... daar waren we het al over eens: een hoop olie in de uitlaat...
Er schijnt weer licht aan de andere kant van de tunnel...


Het was iig geen kapotte oliekeerring, want dan zou er ook olie uit het uitlaatgedeelte moeten komen, wat niet het geval is. Ik wil voor de zekerheid wel nog een originele fase 1 olieretourslang hebben, met de juiste diameter. Alleen nog even vinden... of nieuw bestellen bij Renault...
En die blauwe rook... tja... daar waren we het al over eens: een hoop olie in de uitlaat...
Er schijnt weer licht aan de andere kant van de tunnel...

die slangen moet je gewoon bij de dealer bestellen zijn gewoon leverbaar hoor.
fase 1 heeft 2 olieretourslangetjes en een buisje er tussenin.
hierop niet besparen de retour moet goed zijn!
mooi dat je turbo niet stuk is trouwens.
fase 1 heeft 2 olieretourslangetjes en een buisje er tussenin.
hierop niet besparen de retour moet goed zijn!
mooi dat je turbo niet stuk is trouwens.
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
O ja... alle problemen opgelost... 5je rijdt mooi, hard en zonder rook 
