Auto spuiten
-
Wie o wie heeft er voor mij een leuk adresje om mijn auto to laten spuiten? En dan bedoel ik ook kleine deukjes wegwerken en evt. nieuwe stukjes plaat erin lassen i.v.m. roest. En wat zou dat kosten? Zelfde kleur...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Kijk... dat zijn nuttige tips! Bedankt!
-
Wil mijn hele auto opnieuw laten spuiten over een tijdje... als ik genoeg gespaard heb
... zelfde kleur, alleen buitenkant, zonder lassen o.i.d. Gewoon voorbewerken en spuiten dus. Weet iemand een goedkoop adresje waar ik dit (zwart) kan laten fiksen? 

-
Jawel... zit hier en daar wel roest... maar dat laat ik dan eerst door een vriend van me in orde maken
-
- Über-Spammer
Misschien dat een schadebedrijf zich de hoofdprijs telt, maar de goedkoopste zal niet in alle gevallen even goed hun voorbewerking etc doen (dingen die jij achteraf niet ziet, maar wel na een jaar of een paar jaar duidelijk worden).
-
ik weet het... maar de vraag was of iemand een adresje weet

-
- Contacteer:
denk dat je zelf eerst een indiatie moet geven wat het ongeveer mag kosten
Zit hier in Hillegom een schade hersteller die hele auto's spuit vanaf 850,-
-
Dat zijn mooie bedragen 
Enig idee of zij goed werk afleveren?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
voor dat geld?
zal alleen spuiten zijn? dan zelf strak maken?
lijkt me sterk dat ze er voor dat geld echt tijd in steken..
zal alleen spuiten zijn? dan zelf strak maken?
lijkt me sterk dat ze er voor dat geld echt tijd in steken..
-
- Über-Spammer
Dat kan niet echt voor dat geld maargoedJan Theeven schreef:Dat zijn mooie bedragen

Voor de lak ben je al flink geld kwijt, laat staan het strakmaken, andere voorbewerking, kosten (goede) spuitcabine + paar uurtjes drogen, napoetsen en polijsten, etc.
Als je dat bedrag nu eens verdubbeld zit je er korter bij, zeker als je zelf ook al het een en ander doet

-
even doorsparen 

jaah mazzel... alleen spuiten moet makkelijk lukken voor dat geld... voorbewerkt en al de cabine in duwen!
Het bedrijf waarvoor ik werk levert spuitcabines, dus je spreekt vaak met mensen die daar werken/eigenaren. Lak kost gemiddeld 60euro per liter, reken 3 liter = 180euro. 4 uur cabinekosten = 200 euro. Uurloon 4 uur = 300euro...
Feit is dat deze kosten kunstmatig abnormaal hoog worden gehouden, tijd dat daar eens wat aan gedaan wordt... kunnen de verzekeringen ook omlaag
Het bedrijf waarvoor ik werk levert spuitcabines, dus je spreekt vaak met mensen die daar werken/eigenaren. Lak kost gemiddeld 60euro per liter, reken 3 liter = 180euro. 4 uur cabinekosten = 200 euro. Uurloon 4 uur = 300euro...
Feit is dat deze kosten kunstmatig abnormaal hoog worden gehouden, tijd dat daar eens wat aan gedaan wordt... kunnen de verzekeringen ook omlaag

-
ehhh... voorbewerken kan ik zelf ook niet hoor... dus dat moet ook wel gebeuren
Geen idee wat voor werk hij aflevert. Dit is de mail die ik van hem kreeg:
Het is altijd moeilijk een prijsindicatie te geven als wij het nog niet gezien hebben, maar reken ongeveer op het volgende.
Spuitkosten buitenkant € 850,- meerprijs metallic lak € 250,-
Spuitkosten binnenkant € 450,-
Het strakmaken wat er nog bij komt moeten we eerst zien evt via foto's, dan kunnen we daar een prijs voor maken.
Met vriendelijke groeten,
Tim Veldboer
Veldboer Auto's & Schadeherstel
Amperestraat 6A
2181 HB Hillegom
T: 0252-532452
E: info@autoveldboer.nl
Het strakmaken is een reactie op mijn vraag over bepaalde deeltjes die verrot/verroest zijn en vervangen moeten worden
Het is altijd moeilijk een prijsindicatie te geven als wij het nog niet gezien hebben, maar reken ongeveer op het volgende.
Spuitkosten buitenkant € 850,- meerprijs metallic lak € 250,-
Spuitkosten binnenkant € 450,-
Het strakmaken wat er nog bij komt moeten we eerst zien evt via foto's, dan kunnen we daar een prijs voor maken.
Met vriendelijke groeten,
Tim Veldboer
Veldboer Auto's & Schadeherstel
Amperestraat 6A
2181 HB Hillegom
T: 0252-532452
E: info@autoveldboer.nl
Het strakmaken is een reactie op mijn vraag over bepaalde deeltjes die verrot/verroest zijn en vervangen moeten worden
Dan heb je het niet over een metallic lak in ieder geval. En echt goede blanke lak is ook erg duur. Meestal wordt de goedkope variant gebruikt en juist dat maakt het grote verschil. En ja, juist dat voorbewerken is duur. Heel duur...Mrtn schreef:jaah mazzel... alleen spuiten moet makkelijk lukken voor dat geld... voorbewerkt en al de cabine in duwen!
-
- Contacteer:
inderdaad, dan heb je een blanke lak die erg inzakt, en dan krijg je die bekende sinaasappelhuid, wat je dus niet wil op je strak gespoten autootje..
goed werk/resultaat kost bijna altijd goed geld, maar dan heb je ook wat!
goed werk/resultaat kost bijna altijd goed geld, maar dan heb je ook wat!
blanke lak die inzakt? daardoor sinasappelhuid? Blanke lak die niet uitvloeit krijgt juist sinasappelstructuur, bv die niet voldoende wordt verdund...
goede lakken zijn ook erg duur, dat ontken ik ook niet, maar geloof mij... de marges zijn abnormaal..
goede lakken zijn ook erg duur, dat ontken ik ook niet, maar geloof mij... de marges zijn abnormaal..
-
- Contacteer:
volgens mij bedoelen we allebei hetzelfde, met verschillende oorzaken/omschrijvingenMrtn schreef:blanke lak die inzakt? daardoor sinasappelhuid? Blanke lak die niet uitvloeit krijgt juist sinasappelstructuur, bv die niet voldoende wordt verdund...

maar goed, waarom het er slecht uitziet maakt niet uit, feit is dat je jezelf voor je kop slaat als het resultaat minder is dan je gehoopt had.
Een 'goedkoop' adres kan misschien ook wel goed werk afleveren (en een duur adres slecht werk), maar ga niet af op prijzen. ga er langs of probeer auto's te zien te krijgen die daar geweest zijn, dan weet je of ze goed werk afleveren of niet!