ik laat het toch bij de borbet`s

die zitten toch op een spruitstuk geschroeft en niet in een slang gestoken?DennisT schreef:Ik geloof het wel, zo'n sub dumpvalve is er toch ook wel op te bouwen?
dat is waarDennisT schreef:Dan maak je er toch een adapterstukje voor?Lijkt mij het werk niet, een stukkie buis met aansluiting en tapeinden erop lassen.
oh aha okDennisT schreef:Ik weet ook niet alle details ervan, maar hoe hoger de druk is waarop je rijdt, des te sterker de veer moet zijn geloof ik. Ik weet niet of dit alleen te maken heeft met de snelheid van het afblazen (dus het geluid) of ook nog met andere dingen.
weet iemand dit precies en waar ik dan op moet letten ?Danny van Duren schreef:oh aha okDennisT schreef:Ik weet ook niet alle details ervan, maar hoe hoger de druk is waarop je rijdt, des te sterker de veer moet zijn geloof ik. Ik weet niet of dit alleen te maken heeft met de snelheid van het afblazen (dus het geluid) of ook nog met andere dingen.
dat is jouw menig eroverWouterW schreef:Das geen spoiler das een looprek of boekenplank
gaat niet jammer genoeg, heb ik al geprobeerd leek me ook beter, maarjaWouterW schreef:Volgens mij als je em iets lager doet is ie niet zo extreem.
ik ook daarom heb ik uit voorzorg maar een andere achterklep gepakt ervoorWouterW schreef:Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien op de gte
hmzz toevallig is dat mijn spoiler op die GTT
weet ikArco schreef:Klopt. Die zat op de oranje die je vandaag bij Marcel hebt gehaald....
Heb ik gezien en heb ook die groene GT op de openingsmeeting met die spoiler gezien , dus weet hoe ongeveer gaat staan. gaat toch altijd om totaalplaatje van de autoArco schreef:Ik schrok al bijna dat je die foto's niet had gezien ....![]()
hmmz carisma werkte met ombouws voor 16inch velgen en ik heb maar 14 inchers dus dat komt dan niet goedArco schreef:Mee eens.
Zoals Carisma 'm heeft bedoeld/gemaakt is ie kwa proporties goed. (afhankelijk van welke type velg en aat je eronder zet).
Zo`n idee heb ik ook, maarja wat ik zeg ik pak voor de zekerheid wel een andere achterklep ervoor zou ik spijt krijgen.Ad schreef:ik denk dat het er best leuk uit kan zien op je wagen danny!