Dat wordt niet bepaald door Renault.WouterW schreef:hoevel vrije dagen krijgen jullie van Renault?
Netjes toch?Robert-Jan schreef:Dat wordt niet bepaald door Renault.WouterW schreef:hoeveel vrije dagen krijgen jullie van Renault?
24 vrije dagen en 12 Atv dagen volgens de klein metaal sector CAO.
Er waren er 2 vervangen en toen liep hij nog steeds rot.Arco schreef:ALLE 4 ????? Dat kan nooit. Meestal 1, hooguit 2.
Advies is meestal om alle 4 te doen. Maar wordt bijna nooit hedaan i.v.m. de kosten. (53 euro ex. BTW per stuk, ex arbeid)
En ja, er is voor bepaalde series een coulance-regeling, maar die is meestal verlopen ....
Lijkt me stug,mits je zonder tankdop hebt rondgereden...WouterW schreef: Zou het kunnen zijn dat er door het ardenne ritje over die lekkere wegen vuil in de tank is losgekomen en dit in de bezinepomp en filter is gekomen?
Had pasgeleden net zoiets met de zwarte Gt, zou 't door t tikje komen?WouterW schreef:Trouwens net voordat ik de 5 uit elkaar heb gehaald begon die weer te stotteren/inhouden bij wat hogere toeren.?
Auto heeft natuurlijk tijd stil gestaan. Kan toch dat er iets in die benzine is gaan bezinken en door het trillen los gekomen is?Florus schreef:Lijkt me stug,mits je zonder tankdop hebt rondgereden...WouterW schreef: Zou het kunnen zijn dat er door het ardenne ritje over die lekkere wegen vuil in de tank is losgekomen en dit in de bezinepomp en filter is gekomen?![]()
Florus schreef:Had pasgeleden net zoiets met de zwarte Gt, zou 't door t tikje komen?WouterW schreef:Trouwens net voordat ik de 5 uit elkaar heb gehaald begon die weer te stotteren/inhouden bij wat hogere toeren.?![]()
![]()
![]()
Ja goeie. Voordat ie gaat rijden krijgt de 5 toch een grote beurt dus neem ik de carb. ook direct meeFlorus schreef:Zonder gekheid; mijn gt had t pasgeleden, als de turbodruk inkwam; stotteren en inhouden als een bezetenen, dag aan 't zoeken geweest, diverse dingen uitgewisseld, geen resultaat; 3 weken geleden de Carb. gereinigd+revisiesetje d'r tegen aan, nieuwe bougies erin en draaid weer als een zonnetje![]()
Ben benieuwd wat de marges zijn, en waarvoor de inruilers op papier staan...Arco schreef:![]()
Sow..... we gaan goed hier. Alleen vandaag al 6 auto's verkocht.