hoihoi,
ik heb sinds kort een megane classic van 97. ja, kweet het. nie direct een vette bak :d maja, trijd :d
nu heb ik mijn radio erin gezet. een kenwood. maar mijn antistart en klokje werkt niemeer. kan iemand me helpen? ook mensen die tuning onderdelen weten voor deze wagen mogen het altijd zeggen.
dank u
klokje megane '97
nee, heb alle zekeringen nagekeken. kan het zijn dat da klokje samen hangt met de radio? dat de radio eigenlijk de tijd doorgeeft aan het klokje?
ik heb nu wel dat men memorie nie werkt van men radio, dus krijg geen stroom op men batterijdraad (als je begrijpt wa ik bedoel.) waarzitten die zekeringen? dan kijk ik ze nog eens na. kan zijn da ik erover heb gekeken he.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De constante + werkt dus niet, die zit achter de zekering. Zekeringen bij een Mégane zitten links achter het stuur, als ik het goed onthouden heb.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
idd, daar zitten ze. dan zal ik morgen nog maar eens alle zekeringen nakijken. kan zijn dak er toch ene ben overgeslagen he
alvast bedankt. zal morgen laten weten of het gelukt is
alvast bedankt. zal morgen laten weten of het gelukt is