Nee, ik heb m gekregen van iemand van de ''Alpine Renault club''WouterW schreef:komt dat ding wel uit Rijswijk?

Nee, ik heb m gekregen van iemand van de ''Alpine Renault club''WouterW schreef:komt dat ding wel uit Rijswijk?
Thanks! Zocht een 5je turboPaul1916v schreef:zie: http://www.renault-tuning.com/markt/markt.php
Ik heb gehoord van wel.. Maar dat met die baksteun weet ik niet, misschien icm met de optionele R19 baksteun?Geert schreef:weet iemand of een jc5-089 van een clio rs phase 1 op een williams past?
ik kan zo'n bak kopen voor weinig en verkoper beweerd dat hij op een williams heeft gezeten.
Kan iemand bevestiggen of dit ook echt mogelijk is want volgensmij mist een rs bak de bovenste bak steun.
LotuzClioWilliams schreef:Twee!
Neej al twee keer op de bak. Je wordt er wel handig in trouwens. Binnen een kwartiertje zat ie eropMerijn schreef:Breekt ie steeds op hetzelfde punt, dicht bij het pedaal?
Jaa die witte E36 van NBR.nlTim_Coupe schreef:BMW M3? (Al hoef ik daar geen antwoord op want dat weet ik wel)
Idd, zelfs Lompe Rob heb ik nooit over brekende kabels gehoord en die had toch echt wel een steviger drukgroeppie als WoutertjeMerijn schreef:Toch eens kijken of ie ergens langs schaaft, want dat ding mag echt niet zomaar breken! Zelfs als je koppeling zwaar gaat...
Ik heb ooit 1 keer een gebroken koppelingskabel gehad en dat was volgens mij nog zonder zwaardere drukgroep. Normale slijtage dus waarschijnlijk. De nieuwe kabel heeft er toen zeker 2,5 jaar in gezeten met zwaardere drukgroepen.Steven schreef:Idd, zelfs Lompe Rob heb ik nooit over brekende kabels gehoord en die had toch echt wel een steviger drukgroeppie als WoutertjeMerijn schreef:Toch eens kijken of ie ergens langs schaaft, want dat ding mag echt niet zomaar breken! Zelfs als je koppeling zwaar gaat...
bij mij is ie ook in 1 jaar 1x gebroken ook bij de bakWouterW schreef:Neej al twee keer op de bak. Je wordt er wel handig in trouwens. Binnen een kwartiertje zat ie eropMerijn schreef:Breekt ie steeds op hetzelfde punt, dicht bij het pedaal?![]()
Chris Williams kopuh?![]()
Even voor de duidelijkheid; volgens mijn beknotte en beperkte kennis van zaken is dat GEEN rs-bak. De code van de rs ph1 is JC5-028 (172), ph2 en 3 JC5-129 en de ragnotti/grN JC5-130Geert schreef:weet iemand of een jc5-089 van een clio rs phase 1 op een williams past?
ik kan zo'n bak kopen voor weinig en verkoper beweerd dat hij op een williams heeft gezeten.
Kan iemand bevestiggen of dit ook echt mogelijk is want volgensmij mist een rs bak de bovenste bak steun.