Wij hebben ook al verschillende TDI's gechipt / ecu herprogrameerd. Vooral de 2.0 pompverstuiver motoren van VAG groep zijn echt erg snel. Moet je idd al een flinke auto hebben wil je die dingen eruit rijden.Arno17 schreef:Ja hij is eerlijk, maar dat bedoel ik ook niet, het is geen schande om het af te leggen tegen een Clio RS ook al heb je een dikke Golf.Steven schreef:Hoezo sukkel? Hijs tenminste wel eerlijk....Arno17 schreef:wat een sukkel, niet alle verhalen dus van een kant deze keer.
Vraag is, wie was de Clio rijder![]()
Enfin, vanmorgen stond ik achter een Golfje III of IV TDI ( TDI Club sticker op achterraam) ik kon hem niet bijhouden, de grote dikke roetwolken uit de uitlaat doen mij vemoeden dat het een TDI Club liefhebber moet zijn, deze kar trekt denk ik ook wel een GTI eruit, ging echt heel snel er vandoor.
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
R5GTT. Drive it like you stole it
Ricardo16V schreef:Dit is ook wel een leuk verhaal mijn neefje heeft een zeer nette originele golf 2.8 vr6 highline vandaag stukje in gereden en vond het leuk om op de vr6 forum te kijken
eerste thread die ik opende kwam ik het volgende tegen
vandaag ff geraced tegen een clio 16 klepper 2.0 16v bouwjaar 2002
nou in zn 1 was ik voorop (wel met moeite)
in zn 2 ook nog (ook met moeite)
en toen in zn 3 reed hij me voorbij!!!!!
ik balen!!!!
klopt toch niet! 2.8 motor!!!
ik dacht ik moet zeker wel met een voorsprong vooruit gaan maar nee hoor!!
clio had wel een powerfilter en remus met catvervanger dr op
ik heb gewoon meeer power nodig!!!
Golf vr6 is helemaal niet zo bijzonder snel, hier in het dorp rijd er ook 1, ding al meerdere keren zoek gereden met de 5gtt
R5GTT. Drive it like you stole it
Ja leuk hé.Tim_Coupe schreef:Ja de 1.9's maar met die snellere diesel met meer vermogen dan krijg je het wel lastig hoor
Maar mijn 5-pitter met bijna 170pk doet het echt niet slecht op de snelweg. Die kilo's maken ook niet meer uit.
-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
In z'n 4 en 5 neemt de saf grote stappenRiël Notermans schreef:Ja leuk hé.Tim_Coupe schreef:Ja de 1.9's maar met die snellere diesel met meer vermogen dan krijg je het wel lastig hoor
Maar mijn 5-pitter met bijna 170pk doet het echt niet slecht op de snelweg. Die kilo's maken ook niet meer uit.

Naja, tuurlijk, half gas red ik dat ook niet.
Maar dat ze wegrijden, echt niet
Maar dat ze wegrijden, echt niet

-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: do 13 mar 2008 17:49
- Locatie: Harmelen, Nieuwegein
Ik weet het maar daar doet hij het ook niet voor het is gewoon een liefhebbers auto helemaal origineel o.a. bbs velgen met vr6 erin gegraveerd niet zoals al die petjes die hun golfjes afragen.-PAZ- schreef:Ricardo16V schreef:Dit is ook wel een leuk verhaal mijn neefje heeft een zeer nette originele golf 2.8 vr6 highline vandaag stukje in gereden en vond het leuk om op de vr6 forum te kijken
eerste thread die ik opende kwam ik het volgende tegen
vandaag ff geraced tegen een clio 16 klepper 2.0 16v bouwjaar 2002
nou in zn 1 was ik voorop (wel met moeite)
in zn 2 ook nog (ook met moeite)
en toen in zn 3 reed hij me voorbij!!!!!
ik balen!!!!
klopt toch niet! 2.8 motor!!!
ik dacht ik moet zeker wel met een voorsprong vooruit gaan maar nee hoor!!
clio had wel een powerfilter en remus met catvervanger dr op
ik heb gewoon meeer power nodig!!!
Golf vr6 is helemaal niet zo bijzonder snel, hier in het dorp rijd er ook 1, ding al meerdere keren zoek gereden met de 5gtt
en je 5gtt is niet standaard wat ik in deze thread gelezen heb
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Een originele Golf is ook ver te zoekenRicardo16V schreef:Ik weet het maar daar doet hij het ook niet voor het is gewoon een liefhebbers auto helemaal origineel o.a. bbs velgen met vr6 erin gegraveerd niet zoals al die petjes die hun golfjes afragen.-PAZ- schreef:Ricardo16V schreef:Dit is ook wel een leuk verhaal mijn neefje heeft een zeer nette originele golf 2.8 vr6 highline vandaag stukje in gereden en vond het leuk om op de vr6 forum te kijken
eerste thread die ik opende kwam ik het volgende tegen
vandaag ff geraced tegen een clio 16 klepper 2.0 16v bouwjaar 2002
nou in zn 1 was ik voorop (wel met moeite)
in zn 2 ook nog (ook met moeite)
en toen in zn 3 reed hij me voorbij!!!!!
ik balen!!!!
klopt toch niet! 2.8 motor!!!
ik dacht ik moet zeker wel met een voorsprong vooruit gaan maar nee hoor!!
clio had wel een powerfilter en remus met catvervanger dr op
ik heb gewoon meeer power nodig!!!
Golf vr6 is helemaal niet zo bijzonder snel, hier in het dorp rijd er ook 1, ding al meerdere keren zoek gereden met de 5gtt
en je 5gtt is niet standaard wat ik in deze thread gelezen heb

-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: do 13 mar 2008 17:49
- Locatie: Harmelen, Nieuwegein
@ronald 16v schijnbaar wel voor sommige mensen 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Vanmiddag Mini Cooper vs Clio III 1.4 16v........dag Mini
Mijn collega durfde niet zo hard over de rotonde.....
Oja Conti's piepen als de kleren als je de grens op zoekt
Mijn collega durfde niet zo hard over de rotonde.....

Oja Conti's piepen als de kleren als je de grens op zoekt

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
5 Turbo II vs BMW M3 cabrio e46
Helaas de beemer was ff te snel vanaf de 130 ......bij 210 maar afgehaakt
Helaas de beemer was ff te snel vanaf de 130 ......bij 210 maar afgehaakt

WouterW schreef:ja-PAZ- schreef:WouterW schreef:ach wat is standaard? Volgens mij is het onderblok nog wel standaard
Bij mijn gtt??
Kruk-as en vliegwiel ook



R5GTT. Drive it like you stole it
Kon je hem nog aardig bijhouden dan?Jochem de Haas schreef:5 Turbo II vs BMW M3 cabrio e46
Helaas de beemer was ff te snel vanaf de 130 ......bij 210 maar afgehaakt

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 863
- Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
- Locatie: Tilburg
gisteravond: bling-bling Kadet vs bling-bling Astra vs dof-dof Williams
Werd uitgedaagd en kort daarna bleek waarom. Beide waren ruimschoots sneller!
Kadet deed ook heel de tijd pssjt, pssjt...

tijdens het tanken waren beide mannen zeer bereid wat uit te leggen.
Werd uitgedaagd en kort daarna bleek waarom. Beide waren ruimschoots sneller!
Kadet deed ook heel de tijd pssjt, pssjt...


tijdens het tanken waren beide mannen zeer bereid wat uit te leggen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nee/ja zeg het maar gaf ie echt gas ?.......dat ie er gang in had zitten ja dat wel of ie volgas gaf ?ARNO16V schreef:Kon je hem nog aardig bijhouden dan?Jochem de Haas schreef:5 Turbo II vs BMW M3 cabrio e46
Helaas de beemer was ff te snel vanaf de 130 ......bij 210 maar afgehaakt
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nouja men zegt dat het 200 blokpk's moeten zijn .....maar ik geloof het niet direct ...........-PAZ- schreef:E46 M3 draait tegen de 400pk dacht ik, wat doet jouw turbo jochem?? dikke 200 ofzo toch???
Met de tijd maar eens de bank op
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Minder ...niet dat ie niet vooruit wil maar ....ach en we zijn ook wel een beetje verwent ...-PAZ- schreef:Voelt ie sterker aan, of minder??
Je zal het het beste zien als er bij uitzondering nog een standaard T2 naast je staat ....ff vergelijken ...
Misschien a.s zondag

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
standaard 160 pk .........
turbo 1 en 2 , standaard 160 pkAnthonyR schreef:Was dat niet de Turbo '1'?
alle race activiteiten en tuning werden op de turbo 1 gebaseerd:
cevennes: 180 pk
tour de corse: 210 pk
Maxi: tot 350 pk
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !