Ik heb 2 'probleempjes' met m'n tellerklok namelijk;
- De cijfers van het onderste tellertje (in de kilometerteller) willen niet terug resetten naar 0000 als ik op het pennetje druk.
- In het midden bovenin de teller knippert er in het display -30 ik neem aan dat dit het display is van de buitentemperatuur? waar ligt dit knipperen aan?
Kan iemand me vertellen of dit op te lossen is zonder een andere tellerklok unit te nemen en zoja hoe?
Alvast bedankt!
Vraag tellerklok clio 1.8 16V
-
- Contacteer:
-
Antwoord vraag 1: ander tellerpaneel zoeken of je er niet aan ergeren?
antwoord vraag 2: warschijnlijk andere sensor monteren, deze zit in je buitenspiegel, die tepel aan de onderzijde
antwoord vraag 2: warschijnlijk andere sensor monteren, deze zit in je buitenspiegel, die tepel aan de onderzijde
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
mocht je een andere tellerkast gaan zoeken dan heb ik wel interesse in je huidige. Ik zoek namelijk kunstof raampje wat er voor zit, ik heb hier een barst in zitten.
-
- Contacteer:
Reply op antwoord vraag1Martijn Kool schreef:Antwoord vraag 1: ander tellerpaneel zoeken of je er niet aan ergeren?
Reply op antwoord vraag2: Dan weet ik al waar het 'probleem' zit, ik heb cup spiegels dus hij krijgt geen input van de sensor.
-
- Contacteer:
I'll keep that in mind!Geert schreef:mocht je een andere tellerkast gaan zoeken dan heb ik wel interesse in je huidige. Ik zoek namelijk kunstof raampje wat er voor zit, ik heb hier een barst in zitten.