another 1 R5

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
gino R5
Contacteer:

hallo,
ik ben dus Gino en heb een R5 1400cc carb,uit 1989(staat momenteel nog origeneel)
ik ben een woestenaar(nabij poperinge)belgie en ben nieuw in het tunen van R5,ik had vroeger een getunde mazda 323F bg(18jaar oud)
en ben gek van oudere wagens.heb een leeftijd van 34J.ik heb ook een eigen zaak(café)en heb dus bitter weinig tijd om aan mijn wagen te sleutelen.
ik zal het dus kort houden,hierbij hebt u dus een korte voorsteling van mijzelf^^
Marcel Tuinman
Contacteer:

He gino welkom heb je ook een foto van je cabrio.
Zelf heb ik ook een eigen berdrijf en ook weinig tijd [en geduld :) ]om te sleutelen.
gino R5
Contacteer:

:lol: het is geen cabrio :~
maar een 1400cc met carburateur
Marcel Tuinman
Contacteer:

:D ok maar geen foto??
gino R5
Contacteer:

zal deze :foto: nog eens moeten nemen,hij staat nog voledig standaard,
maar zal binnenkort er aan beginnen,veren moeten vervangen worden zal dan meteen een stukje dichter bij de grond gaan zetten,zal ook een opnluchtfilter opkomen en een freeflow of remus ben er nog niet uit,de dempers gaan er ook uit :bang: kofferdeksel zal ik waarschijnlijk effen maken en de nummerplaat lager hangen,een luchthapper komt er ook zeker in de motorkap,mss webers in de motor plaatsen,en booskijkers maken voor op de lichten,er komt ook een andere voorbumper,achterbumper op met zijskirts,nieuwe velgen en als laatste voledig herspuiten kleur weet ik nog niet :~ interieur ,sportstuur andere versnelingspook en pedalen,interieur spuiten in een ander kleur,sparco sportzetels,achterruiten verduisteren.geluidsinstalatie daar ben ik nog niet uit :gitar: ik zal jullie wel op de hoogte houden van mijn vorderingen 8)
Marcel Tuinman
Contacteer:

Dus je heb nog wat te klussen :)
Succes met je verbouwing :lol:
Plaats reactie