Goedeavond,
Ik heb een vraag die betrekking heeft op de achterruitverwarming van m'n clio16V. Als de achterruit beslagen is, en ik zet de achterruitvervarming aan, zie je het beslagen gedeelte alleen wegtrekken bij een aantal 'lijntjes'. Met 'lijntjes' bedoel ik de dunne strips die over de achterruit lopen en die warm worden.
Volgens mij zit er tussen de lijntjes waar het beslagen gedeelte wel verdwijnt en die waar het niet verdwijnt telkens hetzelfde aantal lijntjes.
M'n vraag is waar zou dit aan kunnen liggen, en hoe is het te verhelpen want het is best wel irritant.
Alvast bedankt!
Kevin
VRAAG over achterruitverwarming
-
- Contacteer:
denk alleen door een nieuw achterruit te plaatsen
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Er zijn reparatiesetjes voor, maar dit werkt niet altijd en word er niet echt mooier op.
Ik denk dat je dan met een nieuwe ruit beter af bent
Ik denk dat je dan met een nieuwe ruit beter af bent

-
- Contacteer:
Komen dan alleen nog wel inbouwkosten bij want om dit zelf te doen zie ik niet zitten.Roy schreef:Een nieuwe getinte achterruit kost 61,86 bestelnummer is 7700791670.
-
- Contacteer:
Ohw meen je dat nou? Dat veranderd wellicht de zaak!Roy schreef:Die ruit plop je er zo uit. Hij zit verder niet gekit ofzo, alleen in een rubber.
Met 10 minuten is tie vervangen.
En dat rubber dan zit dat gelijmt op de klep of op de ruit zelf?
En hoe zet je die pielletjes weer terug op de ruit?
-
- Contacteer:
Welke pielletjes bedoel je precies?alexs schreef:En hoe zet je die pielletjes weer terug op de ruit?
Die draadjes die uit je klep komen die op de ruit zitten.. 

-
- Contacteer:
Vandaag een 2de hands ruit gehaald en erin gezet, was idd zo gebeurd.
Langste duurde het om ff uit te vogelen hoe ik de ruit het beste uit de achterklep kon krijgen zonder beide te beschadigen. Gelukkig zat de 2de hands ruit ook in een achter klep dus kon ff oefenen!
Bij deze dus ook nog een achterklep te koop, met of zonder ruit T.E.A.B. zie het verkoop gedeelte
Langste duurde het om ff uit te vogelen hoe ik de ruit het beste uit de achterklep kon krijgen zonder beide te beschadigen. Gelukkig zat de 2de hands ruit ook in een achter klep dus kon ff oefenen!
Bij deze dus ook nog een achterklep te koop, met of zonder ruit T.E.A.B. zie het verkoop gedeelte