Als iemand nog iets nodig heeft van een willy moet nu op marktplaats kijken haha Lijkt wel uitverkoop in willie onderdelen.
achterklep, bumpers allemaal van 1 iemand. Iemand van RTC?
Steven schreef:Nouja als ie niet rookt moet het toch ergens blijven, vaak is roken bij gaslos over de klepsteelrubbers. Doet de mijne ook
Laat iemand anders es achter je aanrijden met iets wat je kan bijhouden en ga dan es paar sprintjes trekken waarbij je daarna veel afremt op de motor.
1 liter op 1000km is wel zichtbaar hoor.
En of dat zichtbaar is, tering wat roken die Willy van jou Ach, ik heb niks te zeggen.. ik heb van 't weekend ook weer een stoomboot mee naar de Ardennen en Ring
Jordi schreef:Als iemand nog iets nodig heeft van een willy moet nu op marktplaats kijken haha Lijkt wel uitverkoop in willie onderdelen.
achterklep, bumpers allemaal van 1 iemand. Iemand van RTC?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ooh je zoekt een bak. Dat is wel een stapel met briefjes Ga hem eerst denk ik revalideren voor de zekerheid. Hij heeft nog maar 140 000 gedraaid maar toch even nakijken voor de zekerheid. Mocht ik besluiten hem weg te doen laat ik het weten.
hij heeft er ook onder gekeken maar kon niks bijzonders ontdekken. Vorige eigenaar heeft wel de borg ring van het diff vervangen. maar daar kan weinig mis mee zijn. Hij zit op zijn plek of de as donderd er uit.
Geert schreef:het is een constant schrapend geluid. had het ook al bij mijn andere willie maar dan alleen als je remt op de motor, en veel minder hard.
Bij een scherpe bocht naar rechts wordt het zelfs nog erger. Chef monteur hier uit de buurt zegt dat het de lagerschalen van het diff zijn.
Ik heb dat ook gehad. Toen die daarmee begon heb ik er ongeveer nog een week mee gereden. Toen gingen een paar lagers uit het diff op vakantie naar de andere kant van de bak.
Dr zat een aardig gat in, die bak ligt nog bij Veban in de hoek trouwens.
Geert schreef:dat komt omdat op deze willie geen 3e bak steun zit. Die heb ik al besteld dus we zullen zien wat hij erna nog doet.
dikke bullshit, dan doen ze af fabriek ook niet en heb een clio 16v dat ook nog nooit horen doen.
met 3 steunen kun je ook echt wel goed rijden.
als jij gas los laat en heel abrupt dik gas geeft met een aardig vaartje dan hoor je het differentieel gewoon klapperen, das echt niet je complete bak oid.
Geert schreef:het is een constant schrapend geluid. had het ook al bij mijn andere willie maar dan alleen als je remt op de motor, en veel minder hard.
Bij een scherpe bocht naar rechts wordt het zelfs nog erger. Chef monteur hier uit de buurt zegt dat het de lagerschalen van het diff zijn.
Ik heb dat ook gehad. Toen die daarmee begon heb ik er ongeveer nog een week mee gereden. Toen gingen een paar lagers uit het diff op vakantie naar de andere kant van de bak.
heb je toen gewoon een andere bak gemonteerd?
nee hij rijdt zonder
dat lijkt me wel aangezien zn vorige bak bij veban ligt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ik heb een aquarell aan de muur hangen van mijn eigen williams. Gekregen van mijn vriendin, haar vader kan aardig goed schilderen. ik zal eens een foto online zetten