ACT: Banden
nou vandaag de r1r laten monteren. Ik had hiervoor bf goodridge profiler G's Verschil is goed te merken. Maar heb nog niet echt goed kunnen hoeken. Rubber voelt erg zacht aan dus hoop dat ze niet te snel slijten.
Hebben mij bij de euromaster iets van 92 euro gekost inclusief montage en balanceren.
Hebben mij bij de euromaster iets van 92 euro gekost inclusief montage en balanceren.
welke maat?
Immer wieder die verdammte Holländer
yup
OP eerdere auto's gehad:
Sportcontact 2 goede band, prima grip, beetje lawaaiierig.
Wanli's.. Na 2 mnd eraf, regen betekende met de bus naar school
Pirellie P nogwat, heel goed, wel best snel slijten..
Nu ga ik eens voor dunlop..
Als winterbanden had ik een merk dat Kleber heette... Die waren opzich wel aardig, alleen waren dat 195 breed, terwijl ik normaal 235 reed
Dusja, ze kleben niet aan de weg ahd ik het gevoel.. maarja, voor de wintersport waren ze goed genoeg
Sportcontact 2 goede band, prima grip, beetje lawaaiierig.
Wanli's.. Na 2 mnd eraf, regen betekende met de bus naar school

Pirellie P nogwat, heel goed, wel best snel slijten..
Nu ga ik eens voor dunlop..
Als winterbanden had ik een merk dat Kleber heette... Die waren opzich wel aardig, alleen waren dat 195 breed, terwijl ik normaal 235 reed

Mijn winterbanden zijn ook een stukje smaller dan m'n zomerbandjes en das in winterse omstandigheden heel niet erg.wienesroa schreef:Als winterbanden had ik een merk dat Kleber heette... Die waren opzich wel aardig, alleen waren dat 195 breed, terwijl ik normaal 235 reedDusja, ze kleben niet aan de weg ahd ik het gevoel.. maarja, voor de wintersport waren ze goed genoeg
ben benieuwd of jij die mening deeltTim_Coupe schreef:Omdat Ray altijd zo enthousiast is heb ik er sinds kort Dunlop SP 9000 bandjes onder liggen

Immer wieder die verdammte Holländer
Na het weekend weet ik meer, heb er nu nog weinig mee gereden maar op nat in de stad ben ik er zeker over te spreken.
Hard de hoek om moet ik nog even zien, paar rotondes vond ik ze ietswat glijen maar dat kan ook komen omdat ze vrij nieuw zijn en het 1e laagje er nog wat af moet
Hard de hoek om moet ik nog even zien, paar rotondes vond ik ze ietswat glijen maar dat kan ook komen omdat ze vrij nieuw zijn en het 1e laagje er nog wat af moet

Nat zijn SP9000's goed, droog redelijk...Tim_Coupe schreef:Na het weekend weet ik meer, heb er nu nog weinig mee gereden maar op nat in de stad ben ik er zeker over te spreken.
Oke, eens even zien wat ze op de nurburgring op droog doen dan 
Gekozen voor Dunlops omdat ik niet echt wist wat te doen, volgende setje maar eens kijken naar of de Parada's of de S-Drive's.
Wat betreft de R1R, ze banden smeren vrij snel en volgens mij rol je ze vrij snel op. Voor volgend jaar maar eens kijken naar een leuk setje semi's ofzo

Gekozen voor Dunlops omdat ik niet echt wist wat te doen, volgende setje maar eens kijken naar of de Parada's of de S-Drive's.
Wat betreft de R1R, ze banden smeren vrij snel en volgens mij rol je ze vrij snel op. Voor volgend jaar maar eens kijken naar een leuk setje semi's ofzo

kheb mijn r1r's helaas nog niet kunnen testen op circuit. op de straat bevallen ze mij super goed, zelfs in de regen.
Na de ring zijn die Toyo's van je wel kaal, mooi moment om over te stappen 
Of die Dunlops eerder gaan smeren, ik heb er weinig over gehoord dus ik had gewoon zoiets van, ik probeer ze gewoon. Is het niks dan is het niks en moet ik wat nieuws zoeken

Of die Dunlops eerder gaan smeren, ik heb er weinig over gehoord dus ik had gewoon zoiets van, ik probeer ze gewoon. Is het niks dan is het niks en moet ik wat nieuws zoeken

Die SP 9000's gaan inderdaad een stuk eerder smeren dan sowieso de Toyo T1-S, beide onder m'n Clio gehad toen. De Dunlops gaan wel een stuk langer mee in ieder geval, maar dat boeit niet zoveel voor een ringracer vind ik.
iemand ervaring met Maloya - Futura Sport V's. Tests lijken bijzonder goed voor zo'n goedkope band.
daar is ook lang niet iedereen lovend over. Ze slijten ook bijzonder snel
Falken FK452?leeroy schreef:ik heb sinds vorige week ook toyo t1r erop plakken lekkermaar idd ik denk dat ze niet erg lang meegaan had hiervoor falken die waren ook wel goed trouwens
Vond ze voor de prijs wel aardig, maar lang niet zo goed als de SP9000 of de Eagle F1's.
Laatst gewijzigd door koentje85 op zo 12 okt 2008 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
ja die waren hetkoentje85 schreef:Falken FK452?leeroy schreef:ik heb sinds vorige week ook toyo t1r erop plakken lekkermaar idd ik denk dat ze niet erg lang meegaan had hiervoor falken die waren ook wel goed trouwens
Vond ze voor de prijs wel aardig, maar lang niet zo goed als de SP9000 of de Eale F1's.

Dunlop Fast Response 205/55/17 op Scenic II 2.0 16V
Marcel
Marcel
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Neen het is een zwarte, ook de banden enne ja ik heb een Sport, Sport natuurlijkSteven schreef:Eco Contact
Premium Contact
Sport Contact
Winter Contact
Is net zoiets als:
'Watvoor auto heb je?'
"Een blauwe..."
Ik lust beide niet, doe maar koffie in een blauw kopje.
Euuhh, ik denk Sport??.....zal straks nog even goed kijken.

Contact SportContact3 staat erop
Hey Geert,
De R1R is dat ook een band die op tempratuur moet komen? Wij hebben met racen de R888 veel gerbuikt, maar dat lijkt me niet een super band om mee op straat te rijden, die presteerd pas echt goed als ie warm is.
De R1R is dat ook een band die op tempratuur moet komen? Wij hebben met racen de R888 veel gerbuikt, maar dat lijkt me niet een super band om mee op straat te rijden, die presteerd pas echt goed als ie warm is.