zijn er meedere radiateuren die het zelfde zijn als die van een renault 5 gtt.
want die van mij is echt te ver kapot en heb een nieuwe of andere nodig.
radiateur
-
- Moderator
- Car: MB
Meerdere die hetzelfde zijn heb je toch niets aan......
Een standaard rad. kun je het beste kopen van Valeo meen ik (en dan niet bij de dealer, die is te duur). Er zijn ook dikkere in de handel of koperen. Bij een standaard GTT voldoed een standaard rad. echter prima met goede koelvloeistof.
Een standaard rad. kun je het beste kopen van Valeo meen ik (en dan niet bij de dealer, die is te duur). Er zijn ook dikkere in de handel of koperen. Bij een standaard GTT voldoed een standaard rad. echter prima met goede koelvloeistof.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
let op dat je er wel een met oliekoeler neemt
Automaterialenzaak is niet altijd zo handig, iig niet bij de Brezan, die is nog best prijzig.
Beste is een oud radiateurenboertje opzoeken met telefoon- of gouden gids. €150 ofzo moet wel kunnen voor een alu, koper had ik destijds nieuw voor €110
En wat Ronnemans zegt, met oliekoeler...
Beste is een oud radiateurenboertje opzoeken met telefoon- of gouden gids. €150 ofzo moet wel kunnen voor een alu, koper had ik destijds nieuw voor €110
prijs is iets wat gestegen inmiddels steven!Steven schreef:Automaterialenzaak is niet altijd zo handig, iig niet bij de Brezan, die is nog best prijzig.
ik heb bijna heel regio utrecht afgebeld en was uit eindelijk
170 incl kwijt
bedankt voor alle informatie ga hier ook wel even rondbellen.
of er ergens nog iets staat.
of er ergens nog iets staat.
welke regio zit je?