Remklauw geverfd

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Peter @ Malta
Contacteer:

Meer als experiment dan serieuze poging heb ik vandaag één remklauw geverfd.

Aangezien die in geen zeven jaar zijn schoongemaakt, moest ik eerst met een koperen borstel op de boormachine het ergste vuil eraf halen, daarna met schuurpapier en ontvetter, afwasmiddel, de hele mikmak, daarna was het ergste vuil er wel af.

Het zelfde gedaan met de velg, dat was iets minder werk. De oprit is nu echter wel gedeeltelijk zwart. :~

De klauw geverfd. Niet erg goed, gewoon met een kwast en niet de moeite genomen om het ding te demonteren, al was het maar omdat ik geen idee heb hoe dat moet en ik heb ook geen zin erachter te komen dat mijn remmen het niet doen wanneer ik een steile helling afrijd (en laat het gemiddelde hellingspercentage waar ik mijn auto bij het werk parkeer toevallig zo'n 10% zijn).

Even laten drogen, daarna de velg er weer op en vervolgens een paar uur lopen zoeken waar ik nou die rare sleutel en bout had gelaten waarmee je de bouten van een Renault-velg afsluit.

Het resultaat oogt best wel aardig, maar ik wacht even met foto's neerzetten tot ik helemaal klaar ben.

Oh ja, de kleur. Aangezien de kleur van mijn Scénic 'gypse nacré' is, een heel donker paars met goud er door heen, is de kleur van de remklauw nu...

Goud. :D

- Peter
Xabre
Car: 19 16V

Mooi man, gefeliciteerd met het nieuwe kleurtje :wink:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

So, da's lang geleden, Peter! :) Welcome back... (Y)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

heb na mijn vakantie heel wat bij te lezen..... idd errug lang geleden Peter!!, kom wat vaker online man!! :D
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Plaats reactie