K0ppaking
-
ik ben 0p z0ek naar een nieuwe k0ppakking v00r een cli0 1.8 16v achterberg bl0k de pakking is pas vervangen alleen die is weer kaap0t gegaan weet iemand mischien waar ik een sterkere pakking kan vinden dan de 0rginele???
lijkt me dat het niet aan de pakking ligt waarschijnlijk iets anders.
kromme kop?
krom onderblok?
verkeerd gemonteerd?
verkeerd aanhaalmoment?
te heet geweest?
enz,enz,enz.
dat eerst uitzoeken en dan gewoon weer een nieuwe pakking er tussen.
deze blokken staan bij mijn weten niet bekend als koppakking verslinders.
kromme kop?
krom onderblok?
verkeerd gemonteerd?
verkeerd aanhaalmoment?
te heet geweest?
enz,enz,enz.
dat eerst uitzoeken en dan gewoon weer een nieuwe pakking er tussen.
deze blokken staan bij mijn weten niet bekend als koppakking verslinders.
-
ik denk niet dat dat het is, k0p was wel kr0m maar heb hem laten vlakken maar hij is al een keer eerder gevlakt d00r achterberg m0t0rsp0rt, c0mpressieruimte is kleiner gew0rden. en hij is 0p aanhaalm0menten vangezet.
temperatuur blijft n0g g0ed ik verlies alleen k0elvl0eist0f en veel witte r00k uit me uitlaat. en stati0nair l00pt ie 0p 3 pitten maar eenmaal 0p t0eren dan d0et ie het weer...
temperatuur blijft n0g g0ed ik verlies alleen k0elvl0eist0f en veel witte r00k uit me uitlaat. en stati0nair l00pt ie 0p 3 pitten maar eenmaal 0p t0eren dan d0et ie het weer...
-
jha dat z0u wel kunnen ik denk dat ik dat maar laat d0en n0g bedankttt 
Serieus, praat normaal aub.
-
hahaha
zo vervelend kan het tog niet zijn ?? 

[quote="U|nderground"]ik ben 0p z0ek naar een nieuwe k0ppakking v00r een cli0 1.8 16v achterberg bl0k de pakking is pas vervangen alleen die is weer kaap0t gegaan weet iemand mischien waar ik een sterkere pakking kan vinden dan de 0rginele???[/quote]
antw op je vraag
kijk's op http://www.primaracing.com daar kan je spesso racing koppakking bestellen. ze hebben verschillende dikktes dus kan je kijken wat bij jou setup het beste past.
ik heb zelf voor me 2.0 turbo blok daar besteld top qualiteit en top service.
dhayrone
antw op je vraag
kijk's op http://www.primaracing.com daar kan je spesso racing koppakking bestellen. ze hebben verschillende dikktes dus kan je kijken wat bij jou setup het beste past.
ik heb zelf voor me 2.0 turbo blok daar besteld top qualiteit en top service.
dhayrone