Clio 1.8 16V project van Jai
Ik ben opzoek naar nieuwe schokbrekers voor mijn clio, maar zit er verschil tussen schokbrekers voor een gewone clio en een 16V ??
Ja.
I kzou je een setje monroe reflex halen, die zijn goed betaalbaar en prima schokkers voor gewoon gebruik
Ik heb een setje van koni gevonden op internet die ook niet al te duur zijn, maar het maakt dus eigenlijk niet uit als het bouwjaar maar goed is ?Riël Notermans schreef:I kzou je een setje monroe reflex halen, die zijn goed betaalbaar en prima schokkers voor gewoon gebruik
Als het wel voor 16v is!
Ja indd die voor een 1.8 16v en williams 1.8 16v zijn anders dan normaal.Riël Notermans schreef:Als het wel voor 16v is!
weet iemand nog een goede site waar deze te koop staan ? nieuw of 2e hands
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je hebt een 1.8 16v of een 2.0 16v WilliamsJai schreef:een 1.8 16v en williams 1.8 16v
Tweede hands? Veban is bellen? In mn zoektocht zaterdag naar een expansievaatje heb ik mn hoofd en voeten volgens mij tegen bergen van die schokbreker gestoten

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Waar zit dat bedrijf Veban ? ik heb gekeken maar kan niks anders vinden dan een telefoon nummer en verder niks van de onderdelen die ze hebben.WouterW schreef:Je hebt een 1.8 16v of een 2.0 16v WilliamsJai schreef:een 1.8 16v en williams 1.8 16v![]()
Tweede hands? Veban is bellen? In mn zoektocht zaterdag naar een expansievaatje heb ik mn hoofd en voeten volgens mij tegen bergen van die schokbreker gestoten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ze hebben volgens mij nog van alles liggen (behalve GTT onderdelen).
Telefoonnummer 070 -390 09 90 uit mn hoofd. Kijk anders even op http://www.veban-rijswijk.nl, staat volgens mij ook een adres bij.
Telefoonnummer 070 -390 09 90 uit mn hoofd. Kijk anders even op http://www.veban-rijswijk.nl, staat volgens mij ook een adres bij.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!