kun je mooi allemaal met de auto gaanLuco/Alpine-racer schreef:Als er interesse is kan ik het wel proberen te regelen met erwin.
Als de meeting tenminste bij hardersplaza is, dan is het 400 meter lopen ongeveer.

kun je mooi allemaal met de auto gaanLuco/Alpine-racer schreef:Als er interesse is kan ik het wel proberen te regelen met erwin.
Als de meeting tenminste bij hardersplaza is, dan is het 400 meter lopen ongeveer.
Jewel...Luco/Alpine-racer schreef:Geen belangstelling voor een bezoek aan de werkplaats van Erwin?
Staan een paar leuke autotjes.
Moet het wel ruim vantevoren weten, anders heeft die misschien al wat anders gepland.
AnthonyR schreef:Zondag ochtend is er bij het porsche centrum rotterdam een cars & coffee meeting. Een amerikaans concept wat ze nu ook gaan proberen te realiseren in Nederland. Het is van 09:00 tot 11/12:00 +-.
adres en wanneer??AnthonyR schreef:Ik ben er hopelijk bijWorden nu al 180-200 auto's verwacht.
En daarna met zen allen naar Antwerpen natuurlyk.Alex Los schreef:AnthonyR schreef:Zondag ochtend is er bij het porsche centrum rotterdam een cars & coffee meeting. Een amerikaans concept wat ze nu ook gaan proberen te realiseren in Nederland. Het is van 09:00 tot 11/12:00 +-.toevallig had ik dat ook al gezien en ben aan het peilen of er mensen zin hebben om te gaan
alpine v6 gt turbo in restauratieGJ schreef:Wat heeft ie zoal om te showen?
Van een vriend van mij z'n oudersTim_Coupe schreef:Miniatuur? Of heb je weer wat moois kunnen regelen tijdens het auto spotten?
wordt gefluisterdAnthonyR schreef:Enzo Club duitsland uitgenodigd ofzo? Hoe kom je aan de info?Luco/Alpine-racer schreef:ach er komen ook maar ZEVEN enzo's