Ja ik heb in de meeste stoelen gezeten en gelet op het zitcomfort vond ik deze stoel best goed zitten. Het financiele stuk telt ook mee dus vandaar deze gekozen en niet een stoel van 2 keer zoveel. Die zaten eigenlijk voor de 5 minuten dat ik gezeten heb niet heel erg anders.
De 1 wat ruimer als de ander maar deze zat ik erg lekker in. Ik kon ook nog tegen een kortingstarief een Sabelt Taurus stoel kopen maar die vond ik niet ruim het dubbele bedrag waard.
Stoelframes heb ik er inderdaad gelijk bij besteld, van die frames die bij de Clio passen zonder dat ik zelf weer moet gaan lopen kutten want ik hou van plug and play
Net nog even bezig geweest met de remmerij achter maar ik krijg het niet voor mekaar, kutsysteem. Nu houdt dat hoekprofiel dingetje de blokken min of meer vast maar als ik maar een beetje kracht zet trek ik de hele handel zo los... Dat paperclip/veertje krijg ik 1 wel goed en de ander weer niet
De moed zakt me een beetje in de schoenen, ben er ondertussen al aardig klaar mee. Morgen nog 1 poging en anders kijk ik Ronald als hij terug is van vakantie wel lief aan of hij wil kijken.
De voorkant was zo klaar en ging in 1 keer goed, dan valt de achterkant wel even tegen zo!
@ Martijn
Ik was van plan met de 207 te komen naar het Ardennenweekend maar aangezien de bedoeling is om ook nog even langs de Ring te gaan op de zondag wil ik toch met de Clio gaan