ACT: Clio Williams
-
Maar het heeft wel de naam gekregen ter viering van de winst in de F1.
Ach, een 16V heb je voor 1000 euro... Van de Williams zijn er veel meer gemaakt, 500 euro?WouterW schreef:Williams kopen??Tim_Coupe schreef:Voor de sier een paar van die nummertjes erin, wat bij de verkoopprijs op en hoppa![]()

-
Van de Williams zijn er 12.100 in totaal gemaakt over drie serie's.
Hoeveel 16v's zijn er gebouwd in totaal??

Hoeveel 16v's zijn er gebouwd in totaal??
-
- Contacteer:
Er staat weer een hele mooie Williams te koop! Die van mij
Ik wil weer een BMW cabrio terug kopen. En deze erbij houden is geen optie.
Er zit veel tijd en geld in de Williams, dus het is helaas niet de goedkoopste.
http://www.speurders.nl/speurder.php?id ... 02&tbl=ads

Ik wil weer een BMW cabrio terug kopen. En deze erbij houden is geen optie.
Er zit veel tijd en geld in de Williams, dus het is helaas niet de goedkoopste.
http://www.speurders.nl/speurder.php?id ... 02&tbl=ads
gister samen met kool een poging gedaan om mijn nieuwe 50mm apex verlagings veren te monteren maar ik weet niet of dit normaal is maar ze zaten helemaal los. ze waren gewoon veel te kort.
Uit veiligheids overwegingen toch maar niet gemonteerd. Mijn bilstein schokbrekers zijn zover ik weet kwa afmetingen niet anders dan standaard schokbrekers dus hoe kan het dat apex deze veren verkoopt? Het lijkt mij toch niet veilig om hiermee te gaan rijden.
Uit veiligheids overwegingen toch maar niet gemonteerd. Mijn bilstein schokbrekers zijn zover ik weet kwa afmetingen niet anders dan standaard schokbrekers dus hoe kan het dat apex deze veren verkoopt? Het lijkt mij toch niet veilig om hiermee te gaan rijden.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dat is wel zo ja, maar ik heb laatst -30 veren gemonteerd van APEX onder Tim z'n Clio, op Gele Koni schokbrekers en die zitten uitgeveerd ook iets los.. zou ook niet mogen eigenlijkRobke schreef:Omdat je altijd aangeraden wordt vanaf een 40mm verlaging ook kortere schokdempers te monteren....
maar heb ik nu verkeerde veren geleverd gekregen of zijn die -50mm veren altijd zo gevaarlijk?
Gevaarlijke veren.......
Het is naar mijn bescheiden mening toch algemeen bekend dat je bij zulke verlagingen de standaard (lengte) schokdempers niet meer kunt gebruiken. De enige oplossing is om ook kortere schokkers van Apex ofzo te bestellen.

Het is naar mijn bescheiden mening toch algemeen bekend dat je bij zulke verlagingen de standaard (lengte) schokdempers niet meer kunt gebruiken. De enige oplossing is om ook kortere schokkers van Apex ofzo te bestellen.
-
- Über-Spammer
In Engeland is er weer een kapotte Williams bij. Complete front ligt in puin. Dat schiet lekker op zo, die opruiming van Williams'en 

-
ach, zo bijzonder zijn ze toch nietJean-Paul-S schreef:In Engeland is er weer een kapotte Williams bij. Complete front ligt in puin. Dat schiet lekker op zo, die opruiming van Williams'en

-
- Über-Spammer
Als ze zo doorgaan met kapotrijden komt dat vanzelf 

Jean-Paul-S schreef:In Engeland is er weer een kapotte Williams bij. Complete front ligt in puin. Dat schiet lekker op zo, die opruiming van Williams'en
Och het is zonde, heb er toch niet slecht van geslapen de laaste dagen

R5GTT. Drive it like you stole it
de williams is nu bijna af. De laatste dingen eraan doen dan eens kijken of hij ook goed van zijn plek wil. Daarna een reserve jc5 bak reviceren die ik er net bij gekocht heb en dan hebben we een reserve blok en bak staan. Daarna maar weer eens met de alpine coupe bezig.
-
- Über-Spammer
Ik ook niet, we hebben er al 1:P-PAZ- schreef:Och het is zonde, heb er toch niet slecht van geslapen de laaste dagenJean-Paul-S schreef:In Engeland is er weer een kapotte Williams bij. Complete front ligt in puin. Dat schiet lekker op zo, die opruiming van Williams'en![]()
![]()
![]()
-
- Über-Spammer
Onderdelen kom ik wel bij je ophalen 

Dan zou je bijna 2 x een williams op moeten halen. Maar tegen een reeel bod is alles te koop.Jean-Paul-S schreef:Onderdelen kom ik wel bij je ophalen
1 x williams kant en klaar
plus:
3 x speedline
motor
bak
interieur compleet
tellerbakken