Weet iemand hoe je die lelijke aanslag van de koplampen kunt verwijderen
Als het überhaubt weg te krijgen is!!!!!!
Aanslag koplamp RS
-
- Car: R19.R
Neem aan dat je aanslag op het glas bedoeld, als je het glas nog los kan krijgen (even in de magnetron), dan kun je het glas een nachtje laten overnachten in de vaatwasser, daar worden ze vrijwel nieuw van.
-
Ik weet niet hoe zo'n RS koplamp in elkaar zit, maar bij de koplamp van de oude clio/19/5 etc. kun je het - rubber/kit/wat voor spul het ook is - gewoon verwarmen in de magnetron (10 seconden oid), en dan pak je het glas er zo af, daarna goed terug kitten uiteraard. Of je pleurt de hele unit in de vaatwasser

-
- Moderator
- Car: Megane
zal niet weinig kosten denk?Dnns schreef:Is niet weg te krijgen mooiste oplossing is gewoon vervangen !
-
90 euro bij de dealer, valt nog wel mee 

-
licht opschuren met heel fijn schuurpapier en blanke lak erover
ik ga er toch wel vanuit dat jullie met deze ideeen het dan toch wel zelf een keer geprobeerd hebben, want opschuren en blanke lak erop??? maar in ieder geval wel bedankt, denk er toch aan om nieuwe te kopen maar dan van die heldere angel eyes, kosten ook zo rond de 200 euro.
Volgens mij zijn ze van glas en dus kan je ze gewoon polijsten (of eventueel fijn opschuren en tot hoogglans polijsten). Heb het zelf ook bij mij oude Clio gedaan. Waar woon je, anders wil ik je wel helpen. Altijd goedkoper dan nieuwe lampen
.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rijd je BMW?demcon schreef:...maar dan van die heldere angel eyes...
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Audi heeft een lijntje LED's, VW heeft niets bijzonders. Angel eyes slaat op die rondjes om de projector heen, dat heeft alleen BMW. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
Polijsten is de enige goede manier volgens mij:
http://www.cliosport.net/forum/showthread.php?t=496334
Dat is dan toevallig ph2 maar die heeft er ook last van zoals je ziet.
Heb het zelf ook(ph1). Het is een keer met nat schuurpapier behandeld maar het is toch nog steeds niet helemaal weg helaas.
Ik doe nu 1 keer per maand ofzo m`n lampen met plastX van Meguiars.
Dat is speciaal voor dit soort dingen en hier knapt het redelijk van op. Sowieso vult het de krasjes ook een beetje zodat het minder zichtbaar wordt.
Maar zo mooi als nieuwe units zal het nooit worden natuurlijk.
http://www.cliosport.net/forum/showthread.php?t=496334
Dat is dan toevallig ph2 maar die heeft er ook last van zoals je ziet.
Heb het zelf ook(ph1). Het is een keer met nat schuurpapier behandeld maar het is toch nog steeds niet helemaal weg helaas.
Ik doe nu 1 keer per maand ofzo m`n lampen met plastX van Meguiars.
Dat is speciaal voor dit soort dingen en hier knapt het redelijk van op. Sowieso vult het de krasjes ook een beetje zodat het minder zichtbaar wordt.
Maar zo mooi als nieuwe units zal het nooit worden natuurlijk.
De Ford Focus heeft het ook. Kunststofkoplampglazen, die na verloop van tijd mat worden. Er is een setje te koop waarmee je ze kunt behandelen en na afloop moet je ze behandelen met de meegeleverde vernis, maar dat kost bij de automaterialenzaak 80 euro. Ik heb voor de Ford toen vervangingskoplampen voor 130 in totaal gekocht.
nogsteeds geen antwoord op binnen of buitenkant, of ben ik nou blind?
-
- Contacteer:
Polijsten!
Bij de carclean poets clinic deden ze dit ook, en werkte ontzettend goed!
weet adinsx ook
Bij de carclean poets clinic deden ze dit ook, en werkte ontzettend goed!

weet adinsx ook
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]