Beste mensen!
Laat ik mij hier eens voorstellen.
Ik ben Andre, woonachtig in het mooie Groningen en ben in het bezit van 3 leuke auto's. Sinds een aantal weken is daar een zeer leuke originele 5 GTX bijgekomen.
De GTX is uit 1988 en uitgevoerd met een kat, maar wel nog met een carburateur, 87 pk dus:)
De kleur is Rouge Titienne, een leuke metallic rode kleur.
De auto is verder nog zeer netjes, heeft 138.000 km gedraaid en heeft maar een paar roestplekken (onder het zijraampje en bij de achterklep).
Hij rijdt nog zeer strak, de motor is zeer enthousiast en heeft geen enorm vervelende carburateurgerelateerde problemen gelukkig.
Foto's volgen zeer binnenkort!
Blue Knightrider - Andre - Renault 5 GTX 1.7 K6 (1988)
-
- Moderator
- Car: Megane
welkom hier 

-
welkom 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
hallo en welkom je woont dichtbij zie ik.
wat zijn je andere autos?
wat zijn je andere autos?
-
Dank jullie voor het hartelijk welkom
Mijn forumnaam heb ik namelijk van mijn andere auto, een metallic blauwe Peugeot 306 XS 1.8 16v (die noem ik The Blue Knightrider).
Ik ben namelijk meer actief met die forumnaam, persoonlijk vind ik het wel een grappige naam
Mijn andere auto's zijn dus een Peugeot 306 XS 1.8 16V uit 1997 en een Alfa 164 Super 3.0 24V.
Het zijn alledrie op hun eigen manier wel liefhebbersauto's, de 306 is vooral de auto voor dagelijks vervoer.
Gisteren een leuke fotoshoot met de 5 GTX gemaakt dus die foto's hoop ik vandaag te plaatsen:)

Mijn forumnaam heb ik namelijk van mijn andere auto, een metallic blauwe Peugeot 306 XS 1.8 16v (die noem ik The Blue Knightrider).
Ik ben namelijk meer actief met die forumnaam, persoonlijk vind ik het wel een grappige naam

Mijn andere auto's zijn dus een Peugeot 306 XS 1.8 16V uit 1997 en een Alfa 164 Super 3.0 24V.
Het zijn alledrie op hun eigen manier wel liefhebbersauto's, de 306 is vooral de auto voor dagelijks vervoer.
Gisteren een leuke fotoshoot met de 5 GTX gemaakt dus die foto's hoop ik vandaag te plaatsen:)