degene die het blok opbouwt...??canonballman schreef:Of vergeet ik iets?

edit
Mijn 154pk run was op een zonnige 9-12-2006. Lekker op de bank, binnen met het kacheltje aan...

degene die het blok opbouwt...??canonballman schreef:Of vergeet ik iets?
Gaat ie weer:Robke schreef:Tja, ik had met mijn Clio destijds 157,4 pk meen ik. Was wel met grote kleppen en (te) scherpe nokkenassen.
Gewoon een auto met turbo kopen, is veel makkelijker te tjoenen.
Misschien omdat hij fabriek af tot 6500 toeren loopt? Die van mij loopt ook 240 km/u met 3 man erinDennisT schreef:Dat ging bij mij toch echt een stuk rapper, met 3 man + een week bagage erin zo naar de 240, en weet zeker dat het nog harder gaat want ik moest afremmen.
Wat ik trouwens raar vind, op mijn toerenteller is hij op 7400 begrensd, maar op de uitdraai komt hij maar tot de 6300 ofzo, terwijl hij op de teller zeker over de 7000 ging. Kan het ermee te maken hebben dat die toerental sensor van hun niet goed de inductiespanning kan meten rond Magnecor bougiekabels?
Ja das waar, 200 is ook snel gehaaldSteven schreef:Van de Officier van Justitie?
Nah zo stoer ist niet, maar snachts kun je best wat maken op een lege snelweg en zeker op de A5 waar geen opriten/afslagen zijn kun je prima doorblazen en perfect overzicht.
Limieten blijven hanteren midden in de nacht vind ik sowieso kansloos, de A5 leent zich er wel voor, maar kijk uit voor die onopvallende videowagens, weet alleen niet of die ook in de nacht rijden.Steven schreef:Van de Officier van Justitie?
Nah zo stoer ist niet, maar snachts kun je best wat maken op een lege snelweg en zeker op de A5 waar geen opriten/afslagen zijn kun je prima doorblazen en perfect overzicht.
Jammer dat ie A5 zo kort isSteven schreef:Van de Officier van Justitie?
Denk het nietDennisT schreef:Weet iemand trouwens of een aluminium velg verbreedt kan worden?