...Ad schreef:... ik me afvraag of dit voor je scooter is?
... of toch een driewieler(geintje)
...ik geen scooter op het oog hebAd schreef:... ik me afvraag of je al een scooter hebt of er een op het oog hebt
... ik ook wil weten wat dit dan voor een is :d
Zelf nooit een scooter gehad? Enige truukje wat ze wat meer moeten aanleren is over de schouder kijken.Paul1916v schreef:... scooters inderdaad gruwelijk irritant zijn!!
nope nooit een scooter of een brommer gehadSteven schreef:Kijk gefeli Antonio, eindelijk es verstandig voor je leeftijd
Neem een Gilera Runner oud model, die dingen sturen echt super en is ook een echte scooter
Zelf nooit een scooter gehad? Enige truukje wat ze wat meer moeten aanleren is over de schouder kijken.Paul1916v schreef:... scooters inderdaad gruwelijk irritant zijn!!
...Ik het van verschillende kanten bekijkPaul1916v schreef:nope nooit een scooter of een brommer gehadSteven schreef:Kijk gefeli Antonio, eindelijk es verstandig voor je leeftijd
Neem een Gilera Runner oud model, die dingen sturen echt super en is ook een echte scooter
... Mijn ouders iig nadenken over een rondvaart over de NijlRoy schreef:.. ik idd weleens naar Egypte ben geweest
.. dat het winkelcentrum waar we s'avonds vaak kwamen door terroristen opgeblazen is
.. dat 1,5 week na ons vertrek gebeurde
.. dat een heel eng gevoel geeft
.. het verder een super vakantie was
.. ik volgend jaar waarschijnlijk weer naar Egypte ga
Wie zijn er nu watjesAlex Los schreef:Watjes.....![]()
Probeer eerst maar eens de 10.000 te halen